فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۱۳۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳/ محصولات بهمن موتور صعودی شدند + جدول

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403/ محصولات بهمن موتور صعودی شدند + جدول

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 روند یکسانی ندارد. برخی از خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی با افزایش یا کاهش قیمت روبه‌رو هستند، اما وضعیت اغلب محصولات بازار با ثبات گزارش می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 با افت‌وخیزهایی نسبت به روز گذشته روبه‌روست و از صبح روز جاری روند ثابتی ندارد. برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته ارزان‌تر یا گران‌تر شدند، اما اکثر محصولات بازار باثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز صعودی است.

کوییک اتوماتیک از هاچ‌بک‌های دنده اتومات اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری هیچ تغییری ندارد و با 533 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده‌بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز رشد قیمت یک میلیون تومانی دارد و با 696 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس هم مانند رقیب نارنجی‌پوش خود نسبت به روز گذشته تنها یک میلیون تومان گران‌تر شده و با 695 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا دنده‌ای V1 تیپ پایه این خودرو به شمار می‌رود. این خودرو اما برخلاف اکثر محصولات از صبح امروز یک میلیون تومان افت پیدا کرده و با 776 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودرو داخلی1-1

قیمت خودروهای خارجی

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که سه میلیون تومان رشد قیمت دارد و با نرخ 782 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X55 Pro کراس‌اوور مونتاژی مدیران‌خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با یک میلیارد و 451 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره که محصول جدید بهمن موتور به شمار می‌رود، از صبح امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شد و به کانال دو میلیارد و 480 میلیون تومان معامله رسید.

هونگچی H5 یکی از محصولات وارداتی و لوکس گروه بهمن محسوب می‌شود که چند روز پیش پلاک در کشور پلاک شد. این خودرو نسبت به روز گذشته 90 میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به پنج میلیارد و 240 میلیون تومان رسیده است.

خودرو خارجی2-1

برای مطالعه بیشتر، صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.