فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۶۴۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سرمایه‌گذاران اتریوم باید چه موضوعی را بدانند؟

سرمایه‌گذاران اتریوم باید چه موضوعی را بدانند؟

قرار است سپتامبر امسال اتریوم به عنوان مطرح‌ترین آلتکوین در بازار شاهد ادغام باشد؛ همه فعالان بازار منتظر این رویداد هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این رویداد در دو مرحله اتفاق خواهد افتاد. ارتقاء Bellatrix در زنجیره Beacon اثبات سهام (PoS) اتریوم و به دنبال آن ارتقاء پاریس. اما موضوعی وجود دارد که سرمایه گذاران/مشتریان باید از قبل در جریان آن باشند.

ویتالیک بوترین ، بنیانگذار اتریوم، به اپراتورهای نود (گره) هشدار داد تا مشتریان خود را برای ارتقای ۶ سپتامبر در زنجیره Beacon قبل از ادغام، ارتقا دهند.

به نقل از ambcrypto بوترین در توییتر نوشت: «یادآوری: اگرچه ادغام در حدود ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر انجام می شود، هارد فورک زنجیره ای Beacon در ۶ سپتامبر است. مطمئن شوید که مشتریان خود را قبل از آن به روز رسانی کرده اید!».

چشم انداز ادغام اتریوم

ادغام نشان‌دهنده پیوستن لایه اجرایی موجود اتریوم با لایه اجماع اثبات سهام جدید آن، Beacon Chain است. این امر نیاز به استخراج انرژی بر را از بین می برد؛ و در عوض، شبکه را با استفاده از نگهداشت ETH امن می‌کند. یک گام واقعاً هیجان انگیز در تحقق چشم انداز اتریوم در مورد مقیاس پذیری، امنیت و پایداری بیشتر. با ارتقای Bellatrix، به نظر می رسد ارتقاء زنجیره ای Beacon در حال حاضر در حال انجام است.

چه سودی برای افراد دارد؟

سرمایه‌گذاران در شبکه اتریوم حمایت خود را قبل از ارتقا به نمایش گذاشته‌اند. به خصوص سرمایه‌گذاران نهادی. این گروه‌ها این رمزارز را جمع‌آوری کردند و از این فرصت برای دریافت دارایی با قیمت‌های پایین‌تر استفاده کردند. در حالی که بازارهای مشتقه همچنان حجم معاملات سالمی را نشان می دهند، شرکت CME Group، قراردادهای آتی اتریوم جدید با ارزش یورو را راه اندازی کرد. اولین بار در ۴ آگوست ۲۰۲۲ اعلام شد، قرارداد جدید آتی اتریوم ۵۰ اتر تعیین شد.

همچنین، در ۱۸ آگوست، گروه CME گزینه های ETH آینده خود را به عنوان علاقه به استاندارد این گروه اعلام کرد. قراردادهای آتی اتریوم با اندازه کوچک در انتظار ادغام آینده افزایش یافت. به طور کلی، این نقاط تقاضا برای مطرح‌ترین آلتکوین را تشدید می‌کنند. تحلیلگران مشهور رمزارز نیز دیدگاه مشابهی را به اشتراک گذاشته‌اند.

تحلیلگر برجسته رمزارز، میشائل ون د‌پوپ، این تحلیل تکنیکال را از آخرین اقدام قیمت ETH ارائه کرد. به گفته این تحلیلگر، ETH می‌تواند پس از گذار قیمت، خود را به بالای ۲۰۰۰ دلار برساند.

با این حال، همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، به نظر می رسد سرمایه گذاران اتریوم در مورد نتایج اختلاف نظر دارند. به عنوان مثال، اکثر معامله‌گران خرده فروش انتظار دارند که قیمت دارایی پس از ادغام دچار اصلاح شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.