کد مطلب: ۹۰۳۳۲۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آخرین وضعیت بازار رمز ارزها ۴ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت بازار رمز ارزها ۴ فروردین ۱۴۰۳

با کاهش خروجی‌های صندوق گری‌اسکیل، قیمت بیت کوین آماده رسیدن به اوج خود و فتح قله‌های جدید است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با احیای تقاضای شرکت‌های نهادی، بیت کوین در پی کاهش خروجی‌ها از صندوق GBTC در حال نزدیک شدن به اوج‌های قیمتی و ثبت رکوردهای جدید است.

در شرایط فعلی قیمت بیت کوین نشانه‌هایی از تغییر قابل توجه روند را نشان می‌دهد، زیرا داده‌های اخیر احتمال پایان فشار فروش از سوی سرمایه‌گذاران نهادی را نشان می‌دهند. منابع بررسی شده، از جمله شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در بریتانیا، Farside، کاهش قابل توجهی در خروجی‌ها از صندوق بیت کوین Grayscale (GBTC)  را گزارش کرده‌اند. این منابع و داده‌ها می‌تواند نشان‌دهنده تغییر جهت روند برای قیمت بیت کوین (BTC) باشد، زیرا این رمز ارز در حال آماده‌سازی برای آزمایش مجدد سطوح جدید است.

سفر قیمت بیت کوین به سمت بازپس‌گیری سطوح قیمتی در حالی است که با چالش‌های قابل توجهی روبرو است، به‌ویژه بزرگترین مانع آن که خروجی‌ها از صندوق GBTC است. با این حال، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که جریان جزر و مد درون صندو‌ق‌ها ممکن است به نفع حرکت قیمت بیت کوین تغییر کند.

نقشETF‌ها و GBTC در چشم‌انداز کنونی قیمت بیت کوین

اخیراً توجه‌ها بر روی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF‌ها) در ایالات متحده متمرکز شده است، که از ابتدای مارس شاهد کاهش ورودی‌ها بوده‌اند. هم‌زمان، صندوقGBTC  اما شاهد سطح خروجی‌های بالایی بوده است، که پنج روز متوالی کاهش دارایی‌های خالص را در این صندوق نشان می‌دهد. گفته می‌شود شرکت ورشکسته رمز ارزی، Genesis در طول هفته در حال تصفیه سهام GBTC خود بوده است. اگر این فعالیت فروش به پایان رسیده باشد، فشار نزولی روند ETFها ممکن است کاهش یابد و راه را برای ثبات و رشد بیشتر بازار رمز ارز باز کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.