فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۳۳۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا قیمت Render در مسیر رسیدن به ۱۱ دلار قرار دارد؟

آیا قیمت Render در مسیر رسیدن به 11 دلار قرار دارد؟

توکن هوش مصنوعی Render اخیراً به دلیل افزایش فعالیت آدرس‌ها، مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری این موضوع را نشانه صعودی برای حرکات آینده قیمت می‌بینند.

​به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود افت اخیر قیمت رمز ارزها، عوامل متعددی به یک رالی صعودی قریب‌الوقوع اشاره دارند. در زمان نگارش این گزارش، قیمت RNDR در حدود 6.55 دلار قرار دارد و طی هفته گذشته بیش از 3 درصد و در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش داشته است. ارزش بازار این توکن در حال حاضر بیش از 2.5 میلیارد دلار است. این کاهش باعث شده است که تنها حدود 50 درصد از سرمایه‌گذاران RNDR در سود باشند.

نشانه‌های مثبت باوجود افت بازار

با وجود افت اخیر قیمت‌ها، RNDR ممکن است آماده بازگشت باشد. Santiment، یک شرکت تحلیل بلاکچین، گزارش داده است که فعالیت آدرس‌های RNDR در روزهای اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به طور تاریخی، چنین افزایشی در فعالیت شبکه معمولاً پیش‌درآمدی برای حرکات صعودی قیمت است.

تحلیل داده‌های Santiment نشان می‌دهد که دارندگان بزرگ، که اغلب به عنوان نهنگ‌ها شناخته می‌شوند، در حال انباشت توکن‌های RNDR هستند. عرضه‌ای که توسط آدرس‌های بزرگ نگهداری می‌شود، افزایش چشم‌گیری داشته است. با این حال، این انباشت در زمانی اتفاق می‌افتد که فشار فروش کلی بازار همچنان بالاست، همان‌طور که از افزایش عرضه توکن در صرافی‌ها و کاهش عرضه در خارج از صرافی‌ها مشاهده می‌شود.

RNDRUSDT_2024-07-17_10-48-44-2048x1100

تحلیل تکنیکال

از نظر تکنیکال، شاخص قدرت نسبی (RSI) RNDR کاهش یافته که معمولاً نشانه‌ای برای تداوم کاهش قیمت‌ها است. با این حال، باندهای بولینگر نشان می‌دهند که RNDR در حال آزمایش مقاومت میانگین متحرک ساده 20 روزه خود است. عبور موفقیت‌آمیز قیمت به بالاتر از این سطح می‌تواند یک رالی صعودی را آغاز کند. شاخص میانگین متحرک همگرایی و واگرایی (MACD) نیز یک کراس اوور صعودی را نشان داده است که امکان حرکت صعودی قیمت را تقویت می‌کند.

با توجه به این شاخص‌ها، RNDR ممکن است در کوتاه مدت به 7.72 دلار برسد. اگر حرکت صعودی ادامه یابد، این توکن حتی ممکن است سطح 11 دلار را نیز هدف قرار دهد. این پیش‌بینی به ادامه انباشت نهنگ‌ها، افزایش فعالیت آدرس‌ها و تغییرات مثبت در احساسات بازار بستگی دارد که بر فشار فروش موجود غلبه کنند.

چبا وجود افت‌های اخیر، افزایش فعالیت شبکه، انباشت نهنگ‌ها و تغییرات مثبت در احساسات بازار نشان‌دهنده یک رالی صعودی بالقوه است. اگر شاخص‌های فنی مانند MACD و باندهای بولینگر به طور مطلوب همسو شوند، RNDR می‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف قیمتی بالاتر، از جمله هدف 11 دلار، قرار گیرد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.