فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۳۷۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آخرین پیام‌های ادوارد اسنودن به جامعه بیت کوین

آخرین پیام‌های ادوارد اسنودن به جامعه بیت کوین

ادوارد اسنودن به طرفداران بیت کوین در آمریکا می‌گوید که رای دهند اما به یک فرقه سیاسی نپیوندند.

به گزارش تجارت نیوز،

ادوارد اسنودن، کارمند سابق NSA که به یک افشاگر پرحاشیه تبدیل شد، به علاقه‌مندان بیت کوین توصیه کرد که در رای‌گیری‌ها شرکت کنند اما در برابر وابستگی بی‌چون و چرا به هر شخصیت سیاسی یا ایدئولوژی هشدار داد.

سخنرانی اسنودن در کنفرانس سالانه بیت کوین نشویل لحظه‌ای مهم بود و بر دیدگاه‌های انتقادی درباره مشارکت سیاسی و خطرات ناشی از هوش مصنوعی تأکید کرد.

پیام‌های کلیدی ادوارد اسنودن

اسنودن بر اهمیت رای‌گیری تأکید کرد اما هشدار داد که نباید بیش از حد به شخصیت‌های سیاسی وابسته شد. او انتخابات را به "یک لباس متفاوت بر تن یک فرد صرفا با ظاهر متفاوت" در آمریکا تشبیه کرد و گفت که در حالی که رهبران سیاسی جدید ممکن است ظهور کنند، مسائل بنیادی اغلب بدون تغییر باقی می‌مانند.

نگرانی‌های حریم خصوصی و نظارت

یکی از موضوعات اصلی سخنرانی اسنودن، پتانسیل دولت‌ها برای سوءاستفاده از هوش مصنوعی برای نظارت جمعی بود. او بر خطر استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل تراکنش‌های مالی و متادیتا تأکید کرد که می‌تواند به نقض حریم خصوصی افراد منجر شود. اسنودن بر ضرورت پرداختن به این نگرانی‌های حریم خصوصی قبل از تشدید آنها تأکید کرد.

بیت کوین و حمایت سیاسی

اسنودن به جامعه بیت کوین توصیه کرد که برای جلوگیری از محدود شدن آزادی‌ها با هم همکاری کنند. او حضور شخصیت‌های سیاسی برجسته‌ای مانند دونالد ترامپ و رابرت اف. کندی جونیور را در کنفرانس تأیید کرد اما همچنین تأکید کرد که تمرکز باید بر اقدام جمعی باشد.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل با حضور سخنرانان برجسته‌ای مانند رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، سناتور سینتیا لومیس و رابرت اف. کندی جونیور برگزار شد. این رویداد به برخورد ارزهای دیجیتال و دنیای سیاست پرداخت و درباره نقش بیت کوین در سیستم مالی ایالات متحده بحث شد.

پیامدهای نظارت هوش مصنوعی

اسنودن نگرانی‌های طولانی‌مدت خود را در مورد هوش مصنوعی و پتانسیل آن برای استفاده به عنوان ابزار نظارت دولت تکرار کرد. او هشدار داد که دفتر کل عمومی بیت کوین می‌تواند منبع جذابی برای سیستم‌های هوش مصنوعی جهت پروفایل کردن عادت‌های مصرفی افراد باشد.

سخنرانی ادوارد اسنودن در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ یک فراخوان جهت اقدام دسته جمعی به جامعه ارزهای دیجیتال بود. او به علاقه‌مندان بیت کوین توصیه کرد که با ذهنیت انتقادی و مستقل سیاسی شرکت کنند و نسبت به سوءاستفاده احتمالی از هوش مصنوعی هشیار باشند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.