فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۶۴۰

کارت امروز همستر ۷ مرداد ۱۴۰۳ + عکس

کارت امروز همستر 7 مرداد 1403 + عکس

کارت‌های روزانه همستر کامبت به شما امکان می‌دهند با یافتن سه کارت ویژه هر روز، ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید. راهنمای کامل و آموزش‌های لازم را در این مطلب بخوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

کارت همستر، معروف به «Daily Combo» یا همان کومبو روزانه، یکی از بخش‌های جذاب بازی همستر کامبت است. بازیکنان با پیدا کردن سه کارت ویژه هر روز، می‌توانند ۵ میلیون سکه به عنوان جایزه دریافت کنند. در این مطلب، سه کارت ویژه امروز در بازی همستر کامبت معرفی شده‌اند.

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

برای ثبت هر کارت از کمبو روزانه همستر کامبت، تنها کاری که باید انجام دهید، خرید یا به‌روزرسانی کارت‌های معرفی‌شده در این مطلب است. توجه داشته باشید که برای خرید و به‌روزرسانی برخی از کارت‌های بخش کومبو ممکن است نیاز باشد یک یا چند بازیکن را از قبل با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کرده باشید یا اینکه یک کاربر کاملاً جدید را با استفاده از کد خود به همستر کامبت بیاورید.

برای نمونه، اگر زیر کارتی نوشته شده است «Influencers lvl 10»، یعنی برای دریافت آن کارت خاص نیاز است ابتدا کارت Influencers را در بازی پیدا کرده و آن را تا سطح ۱۰ ارتقا دهید تا قفل کارت مورد نظر برای شما باز شود. توجه داشته باشید که سه کارت هر روز ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials قرار گرفته باشند.

پرسش‌های متداول درباره کارت امروز همستر

پاداش کارت روزانه همستر چقدر است؟

با وارد کردن هر ۳ کارت روزانه همستر کامبت ۵ میلیون سکه دریافت می‌کنید.

چرا نمی‌توانم کارت‌های امروز همستر را بخرم؟

خرید برخی کارت‌های همستر نیاز به داشتن ریفرال از قبل یا دعوت کاربر جدید به بازی دارد.

چگونه بدون کارت همستر سکه رایگان بگیرم؟

با وارد کردن کد مورس روزانه همستر کامبت می‌توانید روزانه ۱ میلیون سکه رایگان بگیرید.

کارت‌های امروز همستر کامبت 7 مرداد

کارت های امروز همستر به شرح زیر است:

image-340

  • کارت Web3 academy launch از بخش Specials
  • کارت Apps Center Listing از بخش Specials
  • کارت Grant for Developers از بخش Web 3

کارت امروز همستر

برای اینکه بازیکنان بتوانند از جوایز و پاداش‌های ویژه بازی همستر کامبت بهره‌مند شوند، هر روز باید سه کارت ویژه را پیدا کنند. این کارت‌ها به عنوان کارت امروز همستر شناخته می‌شوند. کارت‌های امروز همستر در بخش‌های مختلف بازی قرار دارند و پیدا کردن آنها نیاز به دقت و توجه دارد. برای سهولت در یافتن این کارت‌ها، می‌توانید به راهنماها و نکاتی که در انجمن‌های بازی و سایت‌های مرتبط با همستر کامبت منتشر می‌شوند، مراجعه کنید.

روش‌های به دست آوردن کارت امروز همستر

به دست آوردن کارت امروز همستر نیازمند تلاش و گاهی اوقات همکاری با دیگر بازیکنان است. با شرکت در چالش‌ها، تکمیل مأموریت‌ها و دعوت دوستان به بازی، می‌توانید این کارت‌ها را به دست آورید. همچنین، با ارتقاء کارت‌های فعلی خود و استفاده از نکاتی که در بازی به شما ارائه می‌شود، شانس خود را برای به دست آوردن کارت امروز همستر افزایش دهید.

نتیجه‌گیری

استفاده از کارت‌های روزانه همستر کامبت یکی از بهترین راه‌ها برای کسب سکه‌های بیشتر در بازی است. با دقت به راهنماها و نکاتی که در این مطلب ارائه شد، می‌توانید به راحتی کارت‌های امروز همستر را پیدا کرده و از پاداش‌های ویژه بهره‌مند شوید. بازی همستر کامبت با این ویژگی‌ها جذابیت بیشتری پیدا می‌کند و بازیکنان را به تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.