فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۴۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

ایالات متحده آمریکا تبدیل به پایتخت رمز ارزی جهان خواهد شد؟ / وعده ترامپ و اعلام نقش ایلان ماسک در کابینه جدید

ایالات متحده آمریکا تبدیل به پایتخت رمز ارزی جهان خواهد شد؟ / وعده ترامپ و اعلام نقش ایلان ماسک در کابینه جدید

به‌دنبال جذب رای فعالان صنعت رمز ارزی در آمریکا، دونالد ترامپ بار دیگر استراتژی نوینی را اجرایی کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

دونالد ترامپ، نامزد این دوره از ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور پیشین این کشور بار دیگر حمایت خود از صنعت رمز ارز را اعلام کرد و ایلان ماسک را به عنوان مدیر کمیسیون کارآمدی دولت انتخاب کرده است. 

دونالد ترامپ که در گذشته موضع منفی و انتقادی نسبت به رمز ارزها داشته است، با تغییر موضع خود در کمپین ریاست جمهوری جدید، خود را نامزدی حمایتگر از رمز ارزها معرفی می‌کند. دلیل این مسئله نیز، جذب رای فعالان رمز ارزی در آمریکا است. وی همچنین به‌تازگی چهارمین کلکسیون NFT خود و پروژه خانوادگی دیفای را در راستای این کمپین، منتشر کرده است. 

حمایت دونالد ترامپ از صنعت رمز ارز

 ترامپ در گفتگویی که در کلاب اقتصادی نیویورک در پنجم سپتامبر انجام داد، حمایت مجدد خود از صنعت دارایی‌های دیجیتال را اعلام کرد. ترامپ گفت که در صورت انتخاب شدن، حداقل ۱۰ قانون قدیمی رمز ارزی را با یک قانون جدید تعویض خواهد کرد. وی در این‌باره گفت:« به‌جای حمله به این صنعت در آینده، تلاش می‌کنم تا ایالات متحده آمریکا را تبدیل به پایتخت رمز ارزی و بیت کوینی جهان کنم.» 

دونالد ترامپ همچنین از مدیر شرکت تسلا و شبکه اجتماعی X، ایلان ماسک نیز به‌دلیل حمایت وی تشکر کرد. وی در این‌باره گفت:« من کمیسیون کارآمدی دولت جدیدی را افتتاح خواهم کرد که وظیفه بازرسی کامل مالی و اجرایی دولت فدرال را عهده‌دار خواهد بود و اصلاحات لازم را پیشنهاد خواهد داد. پس از این بیانه نیز، ایلان ماسک را برای نامزدی این کمیسیون پیشنهاد داده است.»

واکنش ایلان ماسک به مسئولیت جدید در دولت ترامپ

ایلان ماسک نیز در شبکه اجتماعی X در واکنش به بیانیه ترامپ این‌گونه پاسخ داد:« ما واقعا نیاز به این کمیسیون داریم و این اتفاق می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های فراوانی برای ایالات متحده آمریکا شود. ایلان ماسک این مسئولیت جدید را در صورت داشتن وقت کافی، پذیرفته است. پس از آن، ترامپ مجددا نسبت به توافق ایلان ماسک واکنش نشان داد و گفت:« چون ایلان خیلی مشغول نیست، پذیرفته است تا مدیریت کمیسیون کارآمدی دولت را بر‌عهده بگیرد. اگر که ایلان ماسک زمان کافی داشته باشد، گزینه خوبی است و خودش نیز موافقتش را اعلام کرده است. »

ماسک نیز در پنجم ماه سپتامبر در شبکه اجتماعی X نوشت:« امید دارم که در صورتی که فرصت مهیا شود، بتوانم به آمریکا خدمت کنم. هیچ حقوق، سمت و تکریم و قدردانی نیز از طرف کسی برای  قبول این مسئولیت نیاز ندارم.»

0191c5a3-c625-795d-a1ff-ddbb6bbf0d61

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.