فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۶۳۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تغییرات رایانش ابری مایکروسافت از اول اکتبر

تغییرات رایانش ابری مایکروسافت از اول اکتبر

مایکروسافت از اول اکتبر تغییرات رایانش ابری را برای ارائه دهندگان خدمات اعمال می‌کند؛ اما آمازون، گوگل آلفابت، علی بابا، و خدمات ابری خودِ مایکروسافت از این اصلاحات مستثنی خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که تغییرات رایانش ابری را از اول اکتبر اجرا خواهد کرد. زمانی که این شرکت این تغییرات را در ماه می مطرح کرد، تاریخ اعمال تغییرات را اعلام نکرد. با این حال، پس از چندین شکایت به قانون‌گذاران ضد انحصار اتحادیه اروپا در رابطه با شرکت نرم‌افزاری ایالات متحده، مایکروسافت سرانجام اعلام کرد. که اصلاحات در معاملات مجوز و سایر تغییرات را از اول اکتبر اعمال می‌کند. معاملات تجدیدنظر شده‌به مشتریان اجازه می‌دهد از مجوزهای خود در هر ارائه‌دهنده ابری اروپایی که ارائه می‌کند استفاده کنند.

اعلام رسمی مایکروسافت

به نقل از gadgets360 در یک پست وبلاگی روز دوشنبه، مایکروسافت اعلام کرد که «بازبینی‌ها و ارتقاهای عمده‌ای را در شرایط برون‌سپاری و میزبانی خود اجرا می‌کند. که به نفع شرکا و مشتریان در سطح جهانی است». این شرکت همچنین اعلام کردکه یک مزیت جدید مجازی سازی انعطاف پذیر را معرفی خواهد کرد. که به گسترش انتخاب مشتری در هنگام برون سپاری کمک می کند. مایکروسافت به مشتریان دارای مجوز نرم افزار تضمین یا اشتراک اجازه می دهد تا از نرم افزار دارای مجوز خود برای ساخت یا نصب راه حل ها و اجرای آنها در زیرساخت های برون سپاری استفاده کنند. با این حال، رقبای آمازون، گوگل آلفابت، علی بابا، و خدمات ابری خود مایکروسافت از این معاملات حذف خواهند شد.

همانطور که عنوان شد، برد اسمیت، رئیس این شرکت، ابتدا تغییرات را در ماه می اعلام کرد بدون اینکه هیچ برنامه‌ای درباره زمان اجرایی شدن این اصلاحات بگوید.

مایکروسافت قبلاً توسط کمیسیون اروپا به دلیل تخلفات مختلف ۱٫۶ میلیارد یورو جریمه شده‌بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.