کد مطلب: ۸۳۶۹۰۲

قیمت گوشی ناتینگ فون ۲ اعلام شد

قیمت گوشی ناتینگ فون ۲ اعلام شد

دو روز گذشته شرکت کارل‌پی از گوشی جدید خود رونمایی کرد، گوشی ناتینگ فون ۲. اما مشخصات این گوشی چیست و قیمت آن چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هنوز قیمت ناتینگ فون ۲ در ایران اعلام نشده است. اما در مراسم رونمایی از این گوشی، از قیمت دلاری این محصول رونمایی شد.

قیمت دلاری ناتینگ فون ۲ حدود ۵۹۹ دلار است که اگر قرار باشد آن را با قیمت دلار آزاد محاسبه کنیم حدود ۳۰ میلیون تومان می‌شود. اما این قیمت بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانی واردات و تعرفه‌های گمرکی است و تنها یک قیمت پایه محسوب می‌شود.

۵۹۹ دلار قیمت گوشی ناتینگ فون ۲ است که با رم ۸ گیگابایت، حافظه ۱۲۸ عرضه می‌شود. مدل مجهز به 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، به قیمت 699 دلار و مدل مجهز به 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 799 دلار روانه بازار می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت ناتینگ فون یک در بازار ایران زیر ۲۰ میلیون تومان است و در برخی از سایت‌های آنلاین این گوشی حدود ۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

مشخصات‌ گوشی ناتینگ فون ۲

Nothing Phone 2 جدیدترین محصول برند کارل پی است که چند روز گذشته رونمایی شد و گفته می‌شود از ۱۷ جولای (۲۶ تیر) عرضه آن در بازار آغاز می‌شود.

اگرچه نسل جدید گوشی‌های هوشمند تفاوت چندان زیادی با همدیگر ندارد،‌ اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوشی ناتیگ فون تغییرات قابل توجهی دارد که این مدل گوشی را از رقبای خود متمایز می‌کند. صفحه نمایش و ظاهر این گوشی با دیگر گوشی‌ها تفاوت زیادی دارد. اما آیا این مدل، نسبت به مدل قبلی خود تغییر خاصی داشته است؟

آنگونه که گزارش‌ها می‌گوید ناتینگ فون 2 در مقایسه با گوشی قبلی خود تغییر چندان زیادی نداشته است. این مدل هم مانند مدل قبلی خود، در پنل پشتی نوارهای نوری جالبی دارد. این نوارهای نوری مهم‌ترین ویژگی ناتینگ فون ۱ بودند و امضای گوشی‌های ناتینگ محسوب می‌شود.

ناتینگ فون ۲ همچنان در پنل پشتی دوربین دوگانه دارد و به نسخه‌ سفارشی اندروید به نام Nothing OS مجهز است.

اما نمی‌توان گفت که این دو گوشی هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که جدیدترین گوشی ناتینگ در مقایسه‌ با نسل قبل هم باطری حجیم‌تری دارد، هم نمایشگر آن بزرگتر است و هم دارای پردازنده‌ سریع‌تری است.

دوربین پشتی ناتینگ ۲ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد. اما دوربین سلفی به‌جای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

ناتینگ فون ۲ می‌تواند ویدئوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ضبط کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.