فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۶۳۰۲۸

مجوز ورود تاکسی های اینترنتی به پایانه برکت صادر شد

مجوز ورود تاکسی های اینترنتی به پایانه برکت صادر شد

رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی از صدور مجوز برای ورود تاکسی های اینترنتی جهت بازگرداندن زائران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید جواد سادات، رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی در صفحه مجازی خود اعلام کرد: با توجه به موج برگشت زائران اربعین، ضمن ادامه سیاست عدم دریافت کمیسیون و ارائه مشوق‌های ویژه به رانندگان محترم توسط سکوهای تاکسی های اینترنتی، خوشبختانه این تاکسی‌ها مجوز ورود به پایانه برکت را دریافت کردند تا زائران دسترسی راحت‌تری به این سکوها برای بازگشت به شهرشان داشته باشند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد سفرهای انجام شده با سکوهای تاکسی اینترنتی در اربعین امسال، از ۹۰ هزار سفر عبور خواهد کرد.(باشگاه خبرنگاران)

۷۵ هزار سفر اربعین با تاکسی های اینترنتی انجام شد

به گفته معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تا روز ۱۳ شهریورماه ۷۵ هزار سرویس سفر اربعین از طریق تاکسی های اینترنتی صورت گرفته و تمامی تاکسی‌ها می‌توانند از یک تا سه مسافر را سوار کنند.

او می‌گوید: با تاکسی های اینترنتی دو کار عمده از نظر فنی و بیمه صورت گرفته و توافق شده است که تاکسی‌ها کمیسیون‌های خود را دریافت نکنند و به نوعی تعداد زائرانی که از این تاکسی‌ها استفاده می‌کنند به ویژه در تاکسی‌های به‌همراه و ماکسیم افزایش یابد.

افندی زاده بیان کرد: به طور قطع بعد از اتمام سفر اربعین تمامی اقدامات آنها بررسی خواهد شد و در صورت مناسب بودن اقدامات از ظرفیت آنها بعد از اربعین در سفرهای برون‌شهری استفاده خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.