کد مطلب: ۹۳۳۰۰۵

کیفیت هوای اصفهان امروز چگونه است؟

کیفیت هوای اصفهان امروز چگونه است؟

هوای کلانشهر اصفهان در دومنطقه ناسالم برای عموم است.

به گزارش تجارت نیوز،

 هوای اصفهان برمدار قرمز ونارنجی وزردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ایستگاه‌های فعال سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به هفت صبح سه شنبه سیزدهم شهریور با میانگین ۹۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان انقلاب با ۱۵۴ و قهجاورستان ۱۷۷ AQI به رنگ قرمز و در وضعیت ناسالم برای عموم، اما در ایستگاه‌های ولدان با ۱۰۶، رهنان ۱۱۹ و شهر سگزی با ۱۳۱ AQI به رنگ نارنجی و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

این درحالیست که امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان و سپاهان شهر با ۷۶، پارک زمزم با ۹۲، پروین ۸۱، خرازی ۹۰، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۶۷، رودکی ۹۳، زینبیه ۸۳، فیض با ۹۱، کاوه ۷۱، کردآباد ۹۴، میرزا طاهر با ۷۸ وشهر‌های شاهین شهر با ۵۴، مبارکه ۶۶ ونجف آباد با ۷۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی استان از امروز تا پایان هفته روند افزایشی دما و استقرار جوی به نسبت پایدار در تراز میانی جو در مناطق مختلف استان پیش بینی می‌شود.

همچنین در این مدت آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و احتمال گردوخاک در نواحی شرقی و مرکزی انتظار می‌رود.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.