کد مطلب: ۱۴۵۲۲۲

۹۰۰ فعال اقتصادی تیم اقتصادی دولت را ارزیابی کردند؛

طیب‌نیا و حجتی بهترین، سیف و نعمت‌زاده بدترین اعضای کابینه

طیب‌نیا و حجتی بهترین، سیف و نعمت‌زاده بدترین اعضای کابینه

طبق یک نظرسنجی که جامعه آماری آن بیش از ۹۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین بوده‌اند، مشخص شد از بین تیم اقتصادی دولت طیب‌نیا و حجتی موفق‌ترین و سیف و نعمت‌زاده بدترین اعضای تیم اقتصادی دولت هستند.

در این نظرسنجی که توسط برنامه تلویزیونی پایش و از بین بیش از ۹۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین به صورت تلگرامی انجام شده است، سوال به این شرح بوده است؛ به نظر شما کدام عضو تیم اقتصادی دولت موفق‌تر بوده است؟ ۱- عباس آخوندی (راه و شهرسازی) ۲- محمود حجتی (جهاد کشاورزی) ۳- علی ربیعی (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ۴- ولی‌الله سیف (بانک مرکزی) ۵- علی طیب‌نیا (اقتصاد و دارایی) ۶- محمدرضا نعمت‌زاده (صنعت، معدن و تجارت) ۷- محمدباقر نوبخت (برنامه و بودجه)

به گزارش تجارت‌نیوز، زمان شروع این نظرسنجی پنجشنبه ۲۲ تیر ماه و پایان آن شب شنبه ۲۴ تیر ماه بوده است. در پایان نیز علی طیب‌نیا با ۳۹ درصد به عنوان نفر اول و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با کسب ۲۴ درصد آرای شرکت‌کنندگان رتبه دوم را کسب کردند. محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هر کدام ۹ درصد آرا و علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی ۸ درصد از آرا را کسب کردند.

همچنین ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی که این روزها در بحث مشکلات موسسات انتقادات زیادی به نحوه عملکرد وی وارد است و محمدرضا نعمت‌زاده مسن‌ترین عضو کابینه دولت یازده با کسب ۵ درصد آرا، بدترین اعضای تیم اقتصادی دولت از دید فعالان اقتصادی هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.