فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۱۵۰۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

لایحه بودجه فردا به مجلس می‌رود / اعلام قیمت دلار در بودجه ۹۹

لایحه بودجه فردا به مجلس می‌رود / اعلام قیمت دلار در بودجه 99

سخنگوی دولت هفته گذشته نرخ دلار را در لایحه بودجه سال آینده 4500 تومان اعلام کرد که این خبر از سوی روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد؛ این لایحه فردا به مجلس می‌رود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، رئیس‌جمهور لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور را فردا تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.(صدا و سیما)

علی ربیعی، سخنگوی دولت چهارشنبه هفته گذشته از افزایش قیمت دلار 4200 تومانی در لایحه بودجه 99 خبر داد.

براساس گزارش فارس، وی در جمع خبرنگاران عنوان کرده است: سال آینده 10.5 میلیارد دلار با نرخ 4500 تومانی برای واردات کالاهای اساسی گذاشته شد.

اما مدیر مدير روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه افزایش قیمت دلار 4200 تومانی را در توئیتی تکذیت کرد و در این خصوص نوشت: «قیمت ارز برای واردات کالاهای اساسی در لایحه بودجه 99 مانند سال جاری 4200 تومان است، نه 4500. احتمالا سهو لسانی صورت گرفته»

در روز سه شنبه 12 آذر ماه فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز حسابدار در جمع خبرنگاران درباره محاسبه نرخ ارز در لایحه بودجه سال ۹۹، عنوان کرد: نرخ ارز هیچگاه در لایحه بودجه تعیین نمی‌شود و نرخ ارز کالاهای اساسی هم در دولت، دوشنبه شب چهار هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شد.(ایرنا)

از آن جایی که وزیر اقتصاد نیز قیمت دلار در سال آینده 4200 تومان اعلام کرده است، به نظر می‌رسد دلار 4200 تومانی در سال 99 پا برجاست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.