کد مطلب: ۵۷۲۶۴۴

دانشگاه شریف و تجارت‌نیوز برگزار می‌کند:

آموزش مباحث مالی و اقتصادی / چگونه تحلیل اقتصادی بنویسیم؟

آموزش مباحث مالی و اقتصادی / چگونه تحلیل اقتصادی بنویسیم؟

دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی توسط گروه مالی شریف و با همکاری پایگاه خبری تجارت‌نیوز برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دروس پیشنهادی برای دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی بر اساس منتخب دروس دانشگاهی رشته خبرنگاری و بر اساس مهارت‌های لازم و ضروری برای یک خبرنگار مالی طراحی شده است.

شرکت‌کنندگان با گذراندن دروس سطح یک توانمندی‌های لازم برای خبرنگاری اقتصاد و مالی را کسب می‌کنند و با گذراندن دروس سطح دو یک گام به پیش رفته و توانمندی‌های یک خبرنگار حرفه‌ای در حوزه مالی اقتصاد و مالی را کسب خواهند کرد. بدیهی است صرف گذراندن دروس سطح یک، منتج به کسب مهارت‌های لازم برای خبرنگاری مالی و اقتصادی خواهد شد و گذراندن سطح دو، حالت تکمیلی و پیشرفته خواهد داشت.

دروس این دوره و جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با علوم مالی و اقتصادی علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری، فارغ‌التحصیلان رشته خبرنگاری علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در حوزه اقتصادی و مالی، خبرنگاران علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در حوزه مالی و اقتصادی رسانه‌ها، کارشناسان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای مالی و تمامی علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری همگی از مخاطبان اصلی این دوره آموزشی محسوب می‌شوند.

تاریخ دوره: از ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

روزهای زوج / ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مدت دوره: سطح یک ۶۵ ساعت / سطح دو ۴۶ ساعت / دوره جامع ۱۱۱ ساعت هزینه: ۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان-۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان

مدرس‌های این دوره ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز و روزنامه‌نگار اقتصادی؛ علی رئوفی، دکتری اقتصادسنجی و مالی و پژوهشگر و مشاور اقتصادی؛ دانیال آستانه، مدیر سرمایه‌گذاری و نظارت بر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ رازی؛ سید حامد اوالی،مدیر عامل مرکز نوآوری و فناوری‌های شهر هوشمند و حسان اعتمادی، مدیر پروژه مارکتینگ همکاران سیستم هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.