کد مطلب: ۵۹۵۴۷۲

پرداخت ۱۱۶۶۶ میلیارد ریال به کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید

پرداخت ۱۱۶۶۶ میلیارد ریال به کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید

۱۱هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال بر اساس بندهای (۲۶) و (۲۸) مصرف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه به کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور پرداخت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در راستای اجرای بندهای (۲۶) و(۲۸) مصارف جدول تبصره(۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور ۱۱ هزار و ۶۶۶ میلیاردریال ازمحل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به کمیته امداد امام خمینی(ره)،سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شد.

در اجرای ردیف ۲۸ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۰ از محل تملک دارایی ها و سرمایه ای ۱۹۹ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که از ابتدای سال جاری با پرداخت ۶۵۷ میلیارد ریال در مجموع ۸۵۶ میلیارد ریال به این سازمان پرداخت شده است که در حوزه تولید و اشتغال و براساس بند الف تبصره ۱۸ و احکام آن می بایست هزینه شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی وارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در همین راستا نیز، ۴۶۷ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمیتی پرداخت شد تا با واریزی های قبل، مجموعا هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال به این سازمان در سال جاری پرداخت شده باشد.

همچنین در اجرای ردیف ۲۶ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری، چهار هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد. با واریزی های که در سال جاری به حساب این سازمان منظور شده است، مجموعا ۱۴ هزار میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه برای تامین مسکن محرومین به این سازمان پرداخت شده است.
بر همین اساس نیز، ۴هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال بابت مسکن محرومین به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد تا در این حوزه اقدامات موثر حمایتی برای قشر آسیب پذیر به اجرا گذاشته شود.

در ارتباط با ردیف ۲۶ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری نیز مبلغ دو هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شد.
شایان ذکر است، ردیف های (۲۶) و (۲۸)مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مربوط به مسکن محرومین و تولید و اشتغال و حمایت از اقشار کم بضاعت در سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.