کد مطلب: ۷۹۰۵۵۴

جلسه دستمزد کارگران آغاز شد

جلسه دستمزد کارگران آغاز شد

جلسه شورای عالی کار امشب با حضور وزرای کار و اقتصاد آغاز شد. این درحالی است که مسئولان اعلام کرده‌اند امشب قرار است میزان دستمزد کارگران برای سال 1402 اعلام شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران امشب 28 اسفند 1401 آغاز شد. در ادامه این نشست،‌ ارقام و اعداد متفاوتی از ۲۵ تا ۲۷ درصد برای افزایش مبلغ دستمزد اعلام شد که تا لحظه تنظیم این خبر در حد پیشنهاد بوده است.

این درحالی است که طبق وعده وزیر کار امشب قرار است دستمزد 14.5 میلیون کارگر برای سال آینده تعیین شود.

امشب سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور نماینده کارگران، کارفرمایان و برای تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

این جلسه در راستای تعیین نهایی دستمزد کارگران برای سال آینده عصر امروز - یکشنبه، بیست‌وهشتم اسفندماه - و با حضور شرکای اجتماعی کارگری، کارفرمایی و با حضور سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

جامعه کارگری امشب در انتظار تصمیم شورای عالی کار برای تعیین افزایش دستمزد در سال آینده هستند.

پیش از این جلسه شورای عالی ۲ روز گذشته در ۲۶ اسفند ماه جلسه شورای عالی کار برگزار شد که بعد از ۱۵ ساعت بحث و گفت‌وگو جلسه بی‌نتیجه ماند.

گمانه‌زنی‌ها از اعداد و ارقام سبد معیشت و حتی درصد افزایش حقوق از سوی تعدادی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که علی حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موارد را تکذیب کرد.

منبع: ایمنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    با نگاهی به تورم الان و صددرصد سال جدید تورم چندین برابر میشه جوری حقوق و دستمزد رو تایید کنید که همون خط فقری رو که خودتون 20 ملیون اعلام کردید وهمه هم قبول دارید همون حقوق خط فقر رو بدین..نمیشه که یه مبلغی تعیین میکنید که هیچ کاریش نشه کرد.

  • ناشناس

    خبرواقعی‌ راکه‌ ارسال‌ نمکنید‌ چرا‌ نظر‌ خواهی‌ میکنید‌