کد مطلب: ۸۲۸۳۳۹

اتاق ایران، ایرنا را به دروغ‌پردازی متهم کرد

اتاق ایران، ایرنا را به دروغ‌پردازی متهم کرد

روابط عمومی اتاق ایران به انتشار خبر کذب درباره ریاست اتاق ایران از سوی یک خبرگزاری دولتی واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روابط عمومی اتاق ایران که مسئولیت اصلی انتشار اخبار و اطلاعیه‌های رسمی اتاق را بر عهده دارد،‌ نسبت به انتشار خبر کذب از سوی یک رسانه دولتی موضع‌گیری کرد.

در بیانیه روابط عمومی اتاق ایران آمده است: «به دنبال برگزاری انتخابات با شکوه و موثر هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور اکثریت قریب به اتفاق صاحبان رای، شاهد پاره‌ای بداخلاقی‌ها با هدف دخالت در امور داخلی بزرگترین نهاد مدنی بخش خصوص کشور بوده‌ایم که این رفتار و گفتار بی‌سابقه در راستای آسیب زدن به امنیت روانی فعالان بخش خصوصی و بی‌ثبات نشان دادن اقتصاد کشور در اوج جنگ تحمیلی اقتصادی است.»

این بیانیه می‌افزاید: «در ادامه این اقدامات ضد ایرانی خبرگزاری ایرنا اقدام به انتشار خبر کذب و نادرستی کرد که اگر از روی جهالت و ناآگاهی نباشد قطعا در راستای پروژه تضعیف اقتصاد و سرمایه‌گذاری امن در کشور است.»

روابط عمومی اتاق ایران تاکید کرده است: «با توجه به رفتار غیرحرفه‌ای این رسانه تا زمانی‌که این خبرگزاری رسما خبر جعلی خود را تکذیب و نسبت به جبران اشتباه خود اقدام نکند، ضمن تقدیر و تشکر از سایر اصحاب رسانه و به‌ویژه خبرنگاران دلسوز و سختکوش خبرگزاری ایرنا، تا اطلاع ثانوی از همکاری با این خبرگزاری معذور هستیم.»

تدوام فعالیت هیات رئیسه اتاق ایران

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران به همراه شش عضو دیگر هیات رئیسه با پشتوانه رأی قاطع نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به‌رغم برخی خبرسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها، رئیس اتاق ایران مشغول انجام مأموریت‌ها و وظایف معمول ریاست پارلمان بخش خصوصی است.

در حال حاضر حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران، در یک جلسه کاری با سفیر ایران در سوئد جهت هماهنگی‌های معمول تجاری است.

هیات نمایندگان اتاق ایران در تاریخ 28 خرداد با 265 رأی معادل 62.2 درصد آرا، حسین سلاح ورزی را برای 4 سال به ریاست اتاق ایران برگزید.

در 10 روز گذشته برخی رسانه‌ها با ایجاد حاشیه برای انتخابات حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات و تمکین از آرای اکثریت نمایندگان بخش خصوصی ایران نشدند. این در حالی است که طبق نظر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران، این انتخابات در چارچوب قانون و آیین‌نامه انتخاباتی اتاق ایران انجام‌شده و پایان‌یافته است. همچنین اسناد تأیید این انتخابات طبق آیین‌نامه انتخاباتی اتاق ایران به شورای عالی نظارت اعلام‌شده است.

محمد سروش نماینده معاونت حقوقی اتاق ایران در انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور هم چند روز پیش به «خبر آنلاین» گفته است: «هیچ مقرره و فرآیندی برای ابطال انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران وجود ندارد. اسناد صحت این انتخابات به وزارت صمت ارسال و موضوع خاتمه یافته است.»

منبع: اتاق ایران آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.