کد مطلب: ۸۶۴۶۸۱

زمان واریز وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

زمان واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام 20 میلیون تومانی از اول مهرماه به حساب ۴۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیری که در قرعه‌کشی برگزیده شده‌اند خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از ۲۱ مردادماه به‌مدت یک هفته آغاز شد و روز جمعه ۲۷ مرداد پایان یافت که در این میان ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شد.

اما متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان باید دارای شرایط به خصوصی باشند که از جمله این شرایط می‌توان به دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اشاره کرد.

قرعه‌کشی وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان انجام شد

محسن تقیانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، در خصوص زمان پرداخت این وام‌ها به بازنشستگان توضیح داد: قرعه‌کشی وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی انجام شده و روز گذشته پیامک آن برای برگزیدگان این تسهیلات ارسال شده تا مراحل ثبت‌نام خود را جهت دریافت تکمیل کنند.

وی افزود: در صورتی که ثبت‌نام کنندگان مشکل بانکی نداشته باشند و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند، این تسهیلات از اول مهرماه برای ۴۰ هزار نفر واریز خواهد شد.

زمان ثبت نام مراحل بعدی وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان اعلام می‌شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین اعلام کرد تا پایان سال به ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت خواهد شد که برای ثبت‌نام متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پلاسی هستم

    باسلام درود خدمت شما من مستمری بگیران ارتش هستم ونیاز به وام دارم خواهشمندم دستور بدین که به من هم بدن چون واقعا خیلی نیازمبرم دارم ممنون میشم از لطفتون

  • پلاسی هستم

    نطر خاصی ندارم فقط پیگیری کنید ممنون

  • پلاسی هستم

    خیر

  • پلاسی هستم

    ممنون