خبر مهم:

کد مطلب: ۸۷۳۲۱۶

پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به ۴۰ هزار بازنشسته

پرداخت وام 20 میلیون تومانی به 40 هزار بازنشسته

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات مالی قرض‌الحسنه به بازنشستگان در مرحله سوم پرداخت وام بازنشستگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در مرحله سوم وام بازنشستگان در سال جاری، ۴۰ هزار فقره وام 20 میلیون تومانی پرداخت شده است.

در ۴۶ امین سفر استانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه، ساختمان جدید ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان البرز افتتاح شد و همچنین در بازدید از ساختمان جدید پلی‌کلینیک دکتر شهید مجید مجیدیان راد در کرج، از خانواده معزز این شهید راه سلامت تقدیر شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین در رابطه با توسعه خدمات این سازمان به تلاش برای بهبود شرایط خدمت در مراکز ملکی و طرف قرارداد اشاره کرد و گفت: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت‌های مهم حوزه درمان سازمان تأمین‌اجتماعی است و در تداوم پرداخت‌هایی که در ایام اخیر در این زمینه صورت گرفته است، شش هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور پرداخت شد که از این عدد حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی اختصاص داشته و ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیز به مراکز طرف قرارداد غیردانشگاهی و بخش خصوصی پرداخت شده است. امیدواریم با بهبود شرایط مالی سازمان که متأثر از برنامه‌های تحولی است؛ روال پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد روزبه‌روز بهبود یافته و فاصله مطالباتی این مراکز به حداقل برسد.

پرداخت وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین به‌منظور کمک به بهبود معیشت بازنشستگان، از ابتدای امسال تاکنون به ۱۱۷ هزار نفر متقاضی تسیهلات مالی قرض‌الحسنه پرداخت شده است. مرحله سوم این وام که مبلغ آن ۲۰ میلیون تومان بوده و ثبت‌نام آن نیز به صورت کاملاً غیرحضوری انجام شد؛ به ۴۰ هزار نفر پرداخت شد. قصد داریم انشاءالله اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه بدهیم و در مراحل بعدی هم به امید خدا تعداد بیشتری از بازنشستگان واجد شرایط، این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدایی خججالتی نکشدید این اخبار را منعکس می کنید ! 20 میلیییییییون – این دیگه الان بی د تومنه😒😒😒😒

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان رعایت کنید
    و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12 و 15 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟
    كاربر محترم نظر شما دريافت شد

  • حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

    ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی