خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۶۷۴

بلیط هواپیما مخصوص اربعین توسط هما صادر می‌شود

بلیط هواپیما مخصوص اربعین توسط هما صادر می‌شود

در پروازهای اربعین سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی که داشته‌ایم عرضه فروش بلیت پروازها را به صورت گروهی نداشته‌ایم و فروش بلیت به صورت اینترنتی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شمس‌الدین فرزادی پور، مدیرعامل هما اظهار کرد: امسال با توجه به همزمانی پروازهای حج عمره و اربعین برنامه‌ریزی برای پروازها با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال همزمان با پروازهای اربعین پروازهای حج عمره را هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود دارد، گفت: ایران‌ایر در پروازهای اربعین امسال همانند سال‌های گذشته از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد و نسبت به عرضه صندلی‌های خود سعی می‌کند برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در پروازهای اربعین سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی که داشته‌ایم عرضه فروش بلیت پروازها را به صورت گروهی نداشته‌ایم و فروش بلیت به صورت اینترنتی بوده است. امسال هم سعی کرده‌ایم تغییری در عرضه بلیت پروازهای اربعین نداشته باشیم تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

مدیرعامل هما گفت: تعداد صندلی که در سال گذشته برای پروازهای اربعین داشته‌ایم ۶۲ هزار صندلی بود که امسال هم سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های خود در این بخش استفاده کنیم.

فرزادی پور بیان کرد: به تمامی مسافران پروازهای اربعین توصیه می‌شود که بلیت را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند تا مشکلی در هنگام برگشت نداشته باشند و مسافران به راحتی بتوانند از پیاده روی اربعین استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جلسات رسمی پروازهای اربعین هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام نشده است و در صورت اعلام رسمی اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم برای انجام پروازهای اربعین صورت خواهد گرفت.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.