کد مطلب: ۵۳۴۱۹۵

رستم قاسمی:

اگر انتخاب شوم، فرمان مذاکره را بدست می‌گیرم

اگر انتخاب شوم، فرمان مذاکره را بدست می‌گیرم

رستم قاسمی، کاندیدای انتخابات مجلس گفت: آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد. من اگر انتخاب شوم، خودم فرمان مذاکره را بدست می‌گیرم و با اقتدار مذاکره می‌کنم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رستم قاسمی، وزیر پیشین نفت، امروز در نشستی نامزدی خود را در انتخابات اعلام کرد. گزیده‌هایی از سخنان او را در ادامه می‌خوانید:

-در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم که با این فرمان قادر به عبور از این شرایط نیستیم. دو اقدام طراحی کرده‌ام که برنامه اول برای بهبود معیشت پنجاه میلیون ایرانی است که به زیر خط فقر کوچ کرده‌اند. گام دوم تغییر ریل‌گذاری کشور در زمینه اقتصاد و اصلاحات بانکی است.

-اقتدار دولت در حوزه اقتصادی، اجتماعی و اقتدار در مقابله با مخالفان تغییر لازم است. اگر بخواهیم از مشکلات کشور از جمله فساد عبور کنیم باید سازوکاری در زمینه بهره‌وری و تولید، آموزش و شفافیت تهیه کنیم.

-جمهوری اسلامی همیشه دنبال تنش‌زدایی بوده است. به جز رژیم صهیونیستی با همه کشورها اهل تعامل هستیم. ما مسیر طولانی از مذاکره را انجام دادیم. با وجود همه انتقادها به برجام، این توافق بین‌المللی امضا شد اما در دوره اجرای برجام شاهد تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان بودیم در حالیکه ایران همواره به تعهدات خود عمل کرد. آمریکا بدون هیچ بهانه‌ای از برجام خارج شد و یکبار دیگر بی‌اعتمادی خود را به اثبات رساندند و تحریم‌های حداکثری را دوباره اعمال کردند. جو بایدن اساسا مبتکر تحریم‌ها و موافق برجام است. آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد. من اگر انتخاب شوم، خودم فرمان مذاکره را بدست می‌گیرم و با اقتدار مذاکره می‌کنم.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.