کد مطلب: ۲۹۱۹۸۱

دوره یک‌روزه بورس به‌ زبان ساده 

بورس را از زبان حرفه‌ای‌ها یاد بگیریم!

بورس را از زبان حرفه‌ای‌ها یاد بگیریم!

دوره یک‌روزه بورس به زبان ساده، جمعه مورخ 16 شهریور از ساعت 8:30 صبح تا 17 بعدازظهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. هزینه شرکت در دوره بورس به زبان ساده برای هر نفر 120 هزار تومان است.

شاخص بورس کم‌کم دارد به کانال 140 هزار واحد نزدیک می‌شود. به عقیده کارشناسان روند صعودی شاخص تا پایان سال 1397 ادامه خواهد داشت و وضعیت فعلی شروعی برای رشد این بازار است. مشکل اینجا است که مردمی که می‌توانستند در التهاب سکه، دلار، خودرو سهیم شوند، اما سهم آن‌ها از بازار سهام که محلی درست و ایمن برای سرمایه‌گذاری و کسب سود است، چندان زیاد نیست.

در دوره یک‌روزه بورس به زبان ساده قرار است سرمایه‌گذاران به‌صورت عملی با الفبای سرمایه‌گذاری در بورس آشنا شوند. کارآموزان در این دوره می‌آموزند که بورس چیست؟ چطور می‌شود به‌صورت آنلاین سهام خریدوفروش کرد؟ چطور با تحلیل تکنیکال می‌شود بهترین زمان برای خریدوفروش سهم را شناسایی کرد؟ تحلیل بنیادی چیست و چطور باید ارزش سهام شرکت‌ها محاسبه شود؟

مدرسین این دوره از خبرگان و دانش‌آموختگان این حرفه هستند.

  • محمدرضا قاسمی، سرپرست گروه تحلیل کارگزاری مبین سرمایه، مقدمات بازار سرمایه را تشریح می‌کند تا سرمایه‌گذاران با دید باز وارد بازار شوند.
  • بعد از آن فواد غلام‌نژاد، مهندس نرم‌افزار نحوه کار با پنل آنلاین را توضیح می‌دهد تا کارآموزان بتوانند در حساب شخصی خود خریدوفروش اینترنتی سهام کنند.
  • مجید ششمانی، کارشناس ارشد مدیرت مالی،از مقدمات تحلیل بنیادی می‌گوید و به دانشجویان می‌آموزد که سهام ارزان و گران را تشخیص دهند.
  • احسان کامیابی، تحلیل‌گر و فعال بازار سرمایه، کارآموزان را با اصول اولیه تحلیل تکنیکال آشنا خواهد کرد تا بهترین زمان خرید و مناسب‌ترین موقعیت فروش را کشف کنند.

گفتنی است که شرکت‌کنندگان این دوره مدرک معتبر ، مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت می‌کنند. آکادمی تجارت‌نیوز با همکاری کارگزاری مبین سرمایه برگزارکنندگان این دوره هستند.

این دوره یک‌روزه آموزش بورس جمعه مورخ 16 شهریور از ساعت 8:30 صبح تا 17 بعدازظهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. هزینه شرکت در دوره بورس به زبان ساده برای هر نفر 120 هزار تومان است.

آموزش بورس به زبان ساده

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.