فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۵۳۵۵۴

عملکرد بورس در ۹۹/۰۳/۱۱

عقب‌نشینی ۳ هزار واحدی شاخص کل / حجم معاملات بورس به ۱۲٫۶ میلیارد سهم رسید

عقب‌نشینی ۳ هزار واحدی شاخص کل / حجم معاملات بورس به ۱۲٫۶ میلیارد سهم رسید

اگرچه شاخص امروز با رشد حدود ۱۳ هزار واحدی همراه بود اما در نهایت با ریزش سه هزار واحدی روبه‌رو شد و به کانال ۹۷۰ هزار واحد برگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از آنکه روز گذشته شاخص رشد ۳۵ هزار واحدی را ثبت کرد اما در نیمه معاملات امروز چندان خوش شانس نبود که به روند صعودی خود ادامه دهد و در نتیجه با ریزش سه هزار واحدی به کانال ۹۷۰ هزار و ۴۱۱ واحد برگشت.

شاخص کل هم وزن نیز که پس از ریزش‌های اخیر، توانست روز گذشته به محدوده مثبت بازگردد امروز همگام با شاخص کل وارد فاز نزولی شد و ۶۱۰ واحد ریزش را ثبت کرد. شاخص کل هم وزن با بازدهی منفی ۰٫۳۲ درصدی به کانال ۳۱۸ هزار و ۲۸۶ واحد عقب‌نشینی کرد.

نمادهای پرتاثیر امروز نیز سه نماد اخابر، رمپنا و وغدیر بودند که دو نماد اول به ترتیب با ۱۰۶۵ و ۸۳۴ واحد بیشترین سهم را در ریزش شاخص کل داشتند. فراورده‌ نفتی ، خودرو و بانک‌ها صنایع برتر امروز را تشکیل دادند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۳۳۸ هزار رسید که طی آن ۱۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۹٫۵ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار به ۳۶۳۷ هزار میلیارد تومان رسید.

Screenshot 51

Screenshot 52

Screenshot 53

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.