فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۶۲۴۴۹

بورس امروز چگونه بازگشایی می‌شود؟ / معاملات نمادهای پرتقاضا خارج از ساعت عادی انجام می‌شود

بورس امروز چگونه بازگشایی می‌شود؟ / معاملات نمادهای پرتقاضا خارج از ساعت عادی انجام می‌شود

در مرحله پیش‌گشایش بورس سه‌شنبه ۲۴ تیرماه، تقاضا در گروه بانکی و پتروشیمی بسیار زیاد بوده و به نظر می‌رسد امروز بورس شروع متعادلی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه اگر چه نمادهای بانکی و پتروشیمی با تقاضای بسیاری مواجه هستند، اما وجود صف فروش در بسیاری از نمادهای گروه‌های دیگر موجب شده تا احتمالا شاهد شروع متعادلی در بورس باشیم.

2 17

در فرایند ثبت‌سفارش امروز همانند روزهای گذشته گروه بانکی با تقاضای بسیاری مواجه است و در غیاب وبصادر که به دلیل نوسان ۵۰ درصدی امروز معامله نمی‌شود، وآیند، وتجارت و وملل در میان نمادهای پرتقاضای امروز قرار دارند. از سوی دیگر شتران و فارس نیز همچنان از نمادهای پرتقاضای بورس تهران محسوب می‌شوند.

این در حالی است که مدیریت بازار سازمان بورس به دلیل کاهش فشار بر سامانه معاملاتی، زمان انجام معاملات نمادهای خودرو، خساپا، شپنا و شستا را به خارج از ساعت عادی معاملات موکول کرده است.

روز گذشته شاخص کل اگر چه رشدی ۳ هزار واحدی را به ثبت رساند اما جو حاکم بر اکثر نمادهای بازار منفی بود و بیشتر سهم‌های کوچک‌تر با صف فروش به کار خود خاتمه دادند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.