خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۵۲۷۶

اولین جزئیات از بورس دوشنبه / آیا صف‌های فروش برچیده می‌شوند؟

اولین جزئیات از بورس دوشنبه / آیا صف‌های فروش برچیده می‌شوند؟

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه 6 مردادماه، صف‌های فروش سنگینی در برخی نمادهای شاخص‌ساز ایجاد شده اما تقاضا در اکثریت نمادهای گروه بانکی زیاد است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‎گشایش بازار سهام روز دوشنبه 6 مرداد، فشار عرضه در برخی نمادهای شاخص‌ساز نظیر فولاد و فملی دیده می‌شود و این در حالی است که تقاضا در گروه بانکی نسبت به بقیه گروه‌ها بیشتر است.

2 39

در جریان ثبت سفارش پیش از شروع بازار، سه نماد فولاد، خپارس و فملی بیشترین صف فروش را دارند و در طرف تقاضا نیز نمادهای ونیکی، پترول و وآیند دارای بیشترین متقاضی خرید هستند.

معاملات امروز بورس در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که روز گذشته شاخص با وجود افت 14 هزار واحدی تا ساعت 12 و 30 به لطف نمادهای شیفت دوم تنها 6 هزار واحد افت کرد. این در حالی است که امروز نیز معاملات بازار سهام تا ساعت 4 بعدازظهر ادامه خواهد داشت و برخی نمادها در شیفت معاملاتی بعد ازظهر دادوستد خواهند شد.

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام، نمادهای پالایشی نیز وضعیت بهتری نسبت به سایر گروه‎ها دارند و عرضه و تقاضا در آنها متعادل است. پیش از شروع بازار امروز نیز نمادهای ثاژن و تاپکیش به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف بسته شدند و معاملات آنها به دو روز آینده موکول شد.

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران ، احتمالا امروز بورس با روندی نزولی به کار خود پایان دهد و شاخص کل با افت مواجه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.