خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۴۶۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین واکنش بورس در هفته جاری / حمایت از بازار تا این لحظه نتیجه داد

اولین واکنش بورس در هفته جاری / حمایت از بازار تا این لحظه نتیجه داد

در اولین روز از هفته سوم شهریورماه بازار سهام در نیم ساعت اولیه شروع به کار رشد نیم درصدی را تجربه کرد اما صف‌های فروش چند میلیونی در نمادهای فولاد و اکثر نمادهای خودرویی و همچنین خرید حقیقی‌ها نشان از بازار حمایتی امروز دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشد 9 هزار واحدی به یک میلیون و 641 هزار واحد رسید. رشد نیم درصدی شاخص کل در حالی بود که شاخص هم‌وزن منفی است.

شاخص

در جریان معاملات امروز صف‌های فروش نمادهایی مانند شستا جمع شد که این نشان از بازار حمایتی امروز است، از طرفی اکثر نمادهای بانکی به جز برخی سهم‌ها با صف‌های فروش همرا شدند و نمادهای خودرویی هم در ادامه سیر نزولی خود امروز هم با صف‌های فروش همراه بودند.

نماد

در بازار امروز نمادهای فملی، فولاد و فارس به ترتیب با 4397، 4214 و 3170 بیشترین تاثیر مثبت و نماد شستا با 2496 بیشترین تاثیر منفی را بر روند شاخص کل بازار داشتند.

همچنین پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام، نمادهای پالایشی به منظور شفاف‌سازی در خصوص نرخ خوراک متوقف شدند. از سوی دیگر قیمت جهانی سنگ‌آهن نیز روز گذشته به بالاترین سطح شش سال اخیر خود رسید، این در حالی است که چهار نماد از گروه پالایشی در دومین ETF دولتی با نماد پالایشی یکم حاضر هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.