کد مطلب: ۵۳۶۸۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / بانکی‌ها و فولادی‌ها شاخص را مثبت کردند

حاشیه‌های بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / بانکی‌ها و فولادی‌ها شاخص را مثبت کردند

بازار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روندی مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی به یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید. بسیاری از شاخص‌سازان امروز با صعود همراه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سرمایه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رشد نسبتا خوبی مواجه شد. شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۷۷واحد منفی در محدوده ۴۲۲ هزار و ۸۴۸ واحد به کار خود پایان داد. ارزش معاملات امروز به ۳۱۶۰ میلیارد تومان رسید. حجم معاملات با تعداد معاملات ۳۵۳ هزار و ۶۶۳ به ۴ میلیارد برگه سهم رسید.

1 10

امروز تاثیر‍‌گذارترین نمادها بر شاخص «فملی»،«وپاسار» و «فولاد» با تاثیر مثبت و نمادهای «شپنا»، «رمپنا» و «شتران» با بیشترین تاثیر منفی بودند. پرتراکنش‌ترین نمادها هم«فملی»،«خودرو» و «وبملت» بودند.

2 7

شاخص‌سازان صنعت امروز گروه‌های بانکی، فلزات اساسی و خودرویی‌‍‌ها بودند و بیشترین تقاضا را نمادهای «سیتا»،«پارند» و «سپاس» داشتند و در نهایت بیشترین معاملات در نمادهای «خودرو»،«وبملت» و «خساپا» اتفاق افتاد.

امروز کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کرده بودند نمادهای بانکی، پتروشیمی از وضعیت خوبی برخوردار باشند و روند مثبتی را بگذرانند. همچنین پیش‌بینی می‌شود شاخص در هفته آینده هم مثبت و متعادل باشد.

صندوق‌های دولتی امروز را مثبت سپری کردند. دارایکم امروز با قیمت ۱۳ هزار ۷۹۹ تومان و نسبت به آخرین روز معاملاتی ۲٫۲۳ درصد رشد قیمتی داشته است.

3

صندوق پالایش یکم هم امروز رشد ۲٫۹۵ درصدی داشت و با قیمت ۷ هزار و ۸۴ تومان به پایان رسید.

3 1

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.