کد مطلب: ۵۵۷۳۸۸

چند نفر در بهار ۱۴۰۰ در سجام احراز هویت شدند؟ + جدول

چند نفر در بهار ۱۴۰۰ در سجام احراز هویت شدند؟ + جدول

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در سه ماه ابتدایی سال جاری، بیش از ۶۲۰ هزار سهامدار در سامانه سجام احراز هویت شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آمارها حاکی از آن است که در فصل بهار سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۳۳ هزار و ۷۹۳ سهامدار در سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام ثبت‌نام کرده‌اند و در مقابل در این دوره زمانی ۶۲۶ هزار و ۴۴۶ سهامدار نسبت به احراز هویت خود اقدام کرده‌اند.

تعداد ثبت نام در سجام در فصل بهار

همچنین جزییات اطلاعات دوره سه ماه ابتدایی سال جاری در زمینه ثبت‌نام در سامانه سجام نشان می‌دهد که در فرودین، ۳۱۹ هزار و ۴۹۱، در اردیبهشت ۱۳۸ هزار و ۸۸ و در خرداد ۷۶ هزار و ۲۱۴ ثبت‌نام در این سامانه به ثبت رسیده است.

1 3

تعداد احراز هویت در سجام در ۳ ماه ابتدایی ۱۴۰۰

افزون بر این در دوره زمانی وضعیت احراز هویت سهامداران در سامانه سجام به این صورت بوده است که در فرودین ۳۵۳ هزار و ۳۰ سهامدار، در اردیبهشت ۱۷۲ هزار و ۲۵۱ سهامدار و در خرداد ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ سهامدار نسبت به احزار هویت در سجام اقدام کرده‌اند ( فارس ).

2 14

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به منظور ارائه خدمات زیرساختی یکپارچه و فراگیر به فعالان بازار سرمایه به ویژه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و ایجاد درگاه واحد خدمات‌دهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و مخصوصا سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) را راه‌اندازی کرده است.

این سامانه در راستای قوانین و مقررات حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم ایجاد شد.

مطابق ضوابط حاکم، اخذ هرگونه خدمات پایه برای تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی منوط به ثبت اطلاعات و شناسایی اشخاص مذکور است. با راه‌اندازی این سامانه، هر شخص تنها با یک بار ثبت اطلاعات و شناسایی، امکان برخورداری از کلیه خدمات بازار سرمایه را دارد.

محرمانگی اطلاعات اعلامی از سوی اشخاص، در چارچوب قوانین و مقررات حاکم، محفوظ است. با توجه به هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری و سامانه‌های جعلی در فضای مجازی، کاربران در هنگام استفاده از سامانه سجام به هیچ عنوان نباید از نرم‌افزارهای فیلترشکن استفاده کنند ( سجام ).

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.