کد مطلب: ۵۶۸۴۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهامداران بخوانند / مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی امروز ۱۲ مرداد

سهامداران بخوانند / مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی امروز ۱۲ مرداد

روز گذشته بازار سرمایه با روندی منفی به کار خود پایان داد و شاخص کل در کانال یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها بورس را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته بازار سرمایه با روندی منفی به کار خود پایان داد و شاخص کل در کانال یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها بورس را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

_قیمت طلا و سکه روز گذشته تحت تاثیر افت بهای جهانی طلا و ثبات نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

_ صرافی‌های بانک‌ها دیروز قیمت دلار را برای فروش ۲۵ هزار و ۹۹ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۶۰۲ تومان خریداری می‌کردند.

_ در بازار طلای روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۹۱ هزار و ۹۲۰ تومان قیمت دارد.

_ در پی نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها، مقام معظم رهبری از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

_ پذیره­‌نویسی واحد‌های صندوق جدید با نماد «مانی» از دیروز ۱۱ مرداد، از طریق همه ۱۰۸ کارگزار و سامانه‌های معاملاتی، آغاز شده است و تا پنج روز کاری ادامه دارد.

_ برخی قطعات لوازم خانگی به دلیل تحریم و مشکلات نقل و انتقال پول کمیاب شده و خط تولید برخی کارخانه‌ها را متوقف کرده است. نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی با تائید این خبر گفت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی برای تولید یخچال به دنبال قطعات ریزی مثل بُرد هستند و عده‌ای هستند که این قطعات را به صورت چمدانی برای تولیدکنندگان تامین می‌کنند.

_ دبیر انجمن خودروسازان گفته است: خللی در برنامه فروش فوق‌العاده خودرو به وجود نیامده است و در جلسه امروز کمیته خودرو، تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ می‌شود.

_مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه گران‌فروشی گوشت مرغ به مدیریت نامناسب شبکه توزیع بازمی‌گردد، گفت: قیمت واقعی گوشت مرغ باید بین ۲۷ هزار و ۵۰۰ تا ۲۸ هزار تومان باشد.

_مدیرعامل کارخانه سیمان تهران با بیان اینکه قیمت سیمان در منطقه شهرری به حدود ۴۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد، گفت: تولید با تامین موقت برق امکان‌پذیر نیست و برای تولید سیمان و فعالیت خطوط تولید باید تامین برق ثابت و مستمر باشد.

_ یک تحلیلگر خارجی بر اساس شاخص فراکتال که از سه اندیکاتور فنی و دیدگاه تاریخی ساخته شده است پیش‌بینی می‌کند اتریوم تا پایان سال ۱۴ هزار دلار می‌شود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.