خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۳۱۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام / کسعدی در صدر جدول بورس

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام / کسعدی در صدر جدول بورس

نگاهی به معاملات هفته چهارم آذر حکایت از آن دارد که کسعدی با افزایش 22 درصدی بیشترین بازدهی و واتی با افت 17 درصدی کمترین بازدهی را میان رقبای خود به ثبت رساندند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی معاملات بازار سهام در این هفته نشان می‌دهد شاخص کل در این هفته توانست 2.42 درصد افزایش ارتفاع دهد و از دو میلیون و 158 هزار واحد به دو میلیون و 221 هزار واحد برسد. البته رشد سهام شرکت‌های کوچک بازار اندازه شاخص‌سازها نبود؛ به طوری که شاخص هم‌وزن در این هفته 1.23 درصد افزایش داشت و از 752 هزار واحد به 761 هزار واحد رسید.

همچنین باید گفت بازار سهام در چهار روز معاملاتی این هفته به طور میانگین، روزانه 9 میلیارد و 675 میلیون برگه سهم حجم خورد که ارزشی معادل 6 هزار و 372 میلیارد تومان را رقم زد. در مجموع نیز حدود 364 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.   

بیشترین بازدهی هفته چهارم آذرماه

30  آذر

اگر معاملات بورس در هفته چهارم آذر 1402 بررسی شود مشخص می‌کند که سهام کسعدی توانست در این هفته با رشد 22 درصدی بیشترین بازدهی را میان رقبای بورسی خود به ارمغان بیاورد و به قیمت 956 تومان برسد. گفتنی است کسعدی در چهار روز از این هفته در طرف مثبت نوسان معامله شد و همین موضوع سبب رشد نسبتا خوب این سهم شد.

همچنین نطرین و وبهمن نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی خوبی از خود بر جای گذاشتند. به نحوی که این دو سهم طی هفته چهارم آذرماه به ترتیب 17 و 14 درصد افزایش قیمت داشتند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته نطرین به قیمت 1741 و وبهمن به 518 تومان رسیدند.

کمترین بازدهی هفته چهارم آذر 

30 azar

در طرف مقابل اما ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده کمتر بود؛ به طوری که واتی با کاهش 17 درصدی بدترین عملکرد را میان سهم‌های بورسی ثبت کرد. گفتنی است واتی در حال حاضر در تراز 943 تومانی قرار گرفته و نزدیک‌ترین حمایت آن سطح 839 تومان است.

همچنین سجام نیز دیگر سهمی بود که با کاهش 13 درصدی، بیشترین کاهش را در هفته چهارم آذرماه به ثبت رساند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

 

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.