فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۲۰۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جاروبرقی پارس خزر بخریم یا پاکشوما؟/ خرید کدام محصول به‌صرفه‌تر است؟

جاروبرقی پارس خزر بخریم یا پاکشوما؟/ خرید کدام محصول به‌صرفه‌تر است؟

با نگاهی به بازار لوازم خانگی دو برند معروف و معتبر پارس‌خزر و پاکشوما با ارائه مدل‌های متنوع جاروبرقی رقابت نزدیکی در این حوزه دارند. در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها،عملکرد، قیمت و رضایت خریداران این دو جاروبرقی محبوب بازار می‌پردازیم.

به گزارش تجارت نیوز،

این روزها با صنعتی شدن زندگی‌ها  جاروبرقی به عنوان لوازم برقی ضروری در هر خانه و کارگاه و محل کار به حساب می‌آید و دیگر یک کالای لوکس به شمار نمی‌آید و نقش بسزایی در نظافت و تمیزکاری هر مکانی، حتی خودرو دارد.

عملکرد و کیفیت کدام جاروبرقی بهتر است؟

جاروبرقی پارس‌خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W  از جدیدترین‌ نسل پارس‌خزر است که قدرت مصرفی ۲۵۰۰ وات دارد. این قدرت مصرفی در حالت تنظیم بر بیشترین مکش است.

این جاروبرقی در حین کار صدایی نسبتا کم دارد و با داشتن فیلتر HEPA  وهمچنین فیلتر بهداشتی در حفظ هوای پاک اتاق در هنگام جارو کردن بسیار موثر است. طول کابل این جاروبرقی نیز به پنج متر می‌رسد.

در سوی مقابل، جاروبرقی پاکشوما مدل 5125، جدیدترین مدل پاکشوماست که موتور قدرتمند ۲۵۰۰ واتی آن برای هر نوع نیازی اعم از منزل، دفتر کار، خوابگاه و ... مناسب به نظر می‌رسد.

صدای این جاروبرقی تا حدودی از محصول پارس خزر بیشتر است. با این حال طراحی مدرن و حفظ مولفه‌های زیست محیطی در آن به چشم می‌خورد. استفاده از فیلتر تصفیه هوای  HEPA 1، مخزن کیسه‌ای، قابلیت تنظیم توان مصرفی و سیم برق ۱۲متری ازجمله مشخصات و امکانات فوق العاده آن است.

مقایسه قیمت جاروبرقی پارس‌خزر و پاکشوما؟

جاروبرقی پاکشوما مدل 5125 با قیمت چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

 جاروبرقی پارس‌خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W  نیز شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

باتوجه به اختلاف یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی که این دو مدل با هم دارند، اگر افراد به دنبال یک گزینه اقتصادی‌تر و باکیفیت مناسب هستند  جاروبرقی پاکشوما انتخاب خوبی خواهد بود .

اما اگر افراد سرمایه بیشتری دارند خرید جاروبرقی پارس‌خزر می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

با توجه به مقایسه کارآیی هم که صورت گرفت، در برخی مولفه‌های نظیر طول سیم، تصفیه هوا و ... حتی پاکشوما طراحی بهتری دارد و مصرف‌کنندگان با خرید آن چیزی را نسبت به مصرف جاروبرقی پارس خزر از دست نمی‌دهند.

رضایت خریداران جاروبرقی پارس‌خزر و پاکشوما چگونه است؟

 میزان رضایت خریداران جاروبرقی پاکشوما طبق آمار به دست آمده از وبسایت دیجی‌کالا ۹۰ درصد است.

 همچنین میزان رضایت خریداران جاروبرقی پارس‌خزر نیز ۸۵ درصد است.

در این بخش نیز مشاهده می‌شود که رضایتمندی خریداران پاکشوما بیش از پارس خزر بوده است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بازار کالا را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.