فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۹۵۶

«تجارت‌نیوز« گزارش می‌دهد

قیمت گوشت قرمز امروز ۴ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد/ وضعیت بازار گوشت در اربعین حسینی

قیمت گوشت قرمز امروز 4 شهریور 1403 اعلام شد/ وضعیت بازار گوشت در اربعین حسینی

قیمت گوشت قرمز امروز، 4 شهریور 1403، اعلام شد. براساس داده‌های منتشر شده، قیمت اکثر اقلام گوشت ثابت بوده و تغییری نداشته است. اما در اربعین حسینی کدام یک از اقلام گوشت بیشترین و کدام یک کمترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارند؟

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت گوشت قرمز امروز، 4 شهریور 1403، مصادف با اربعین حسینی اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، بهای گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی 634 هزار تومان است. همچنین قیمت فیله گوسفندی 980 هزار تومان و قیمت شقه گوسفندی هم 719 هزار تومان است.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد به قیمت 634 هزار تومان، گردن گوسفندی به قیمت 689 هزار تومان و قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد هم به قیمت 193 هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

آبگوشتی گوسفندی 719 هزار تومان، استیک گوشت 95 درصد 236 هزار تومان و راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 358 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گوشت بره با قیمت 600 هزار تومان و قلوه‌گاه پاک شده گوسفندی با قیمت 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین شیشلیک به قیمت 900 هزار تومان و ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به قیمت 699 هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

بررسی قیمت‌ انواع مختلف گوشت

بررسی قیمت‌ها حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز در اکثر اقلام گوشت ثابت بوده و تغییری نداشته است. بیشترین تغییر قیمت متعلق به گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی بوده که  طی یک‌هفته گذشته قیمت آن از 551 هزار تومان با 15 درصد افزایش به 634 هزار تومان رسیده است.

همچنین در میان قیمت‌های اعلام شده، بیشترین قیمت متعلق به فیله گوسفندی، یکی از لذیذ‌ترین انواع گوشت است که با قیمت 980 هزار تومان به ازای هرکیلوگرم در بازار توزیع می‌شود. همچنین بعد از فیله گوسفندی، شیشلیک با قیمت 900 هزار تومان، آبگوشتی گوسفندی با قیمت 719 هزار تومان و شقه گوسفندی هم با همین قیمت، در رتبه‌های بعدی گران‌ترین اقلام گوشت قرار می‌گیرند. همچنین قلوه‌گاه گوسفندی با قیمت 193 هزار تومان، کمترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارد.

براساس این گزارش، قیمت گوشت قرمز در اکثر اقلام گوشت ثابت باقی‌مانده و تغییری نداشته است. اما گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی با افزایش قیمت 15 درصدی، بیشترین افزایش قیمت را در بازار طی یک‌هفته گذشته داشته است. بیشترین قیمت گوشت متعلق به فیله گوسفندی و کمترین آن متعلق به قلوه‌گاه گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه بازار کالا در تجارت‌نیوز  مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.