کد مطلب: ۱۷۶۷۱۱

پرداخت خسارت ۱۲۰ میلیارد ریالی مسکن مهر کرمانشاه توسط بيمه آرمان

پرداخت خسارت ۱۲۰ میلیارد ریالی مسکن مهر کرمانشاه توسط بيمه آرمان

مدیر عامل بيمه آرمان، از پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال علي‌الحساب در راستاي تعهدات بيمه آرمان بابت مسکن مهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در هفته اول پس از وقوع زلزله به طور کامل (تعداد ۴۱۰۰ واحد مسکونی) بازدید و مدارک خسارت تکمیل شد.

علیرضا بیانیان، مدیرعامل بیمه آرمان، با اشاره به اینکه با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزله‌زده کرمانشاه، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال به طور علی‌الحساب به بانک مسکن بابت خسارت این واحدها پرداختشد، اظهار داشت: همکاری‌ها بابت تسریع بیشتر جهت بررسي نهايي ارزيابي و ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان همچنان ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در عین حال تصریح کرد: بر اساس تعهداتی که در پوشش بيمه‌ای مسکن مهر کرمانشاه بر عهده داشتيم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲ ميليارد تومان خسارت پرداخت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بیمه آرمان بر اساس شرایط ویژه منطقه و تاکید مسئولان از جمله نهاد ناظر مبنی بربررسی و پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان حادثه در سریع‌ترین زمان ممکن، با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب‌شده و کاهش آلام مردم زلزله‌زده کرمانشاه از تشریفات قانونی معمول صرف نظر کرد.

وی افزود: با همکاری مدیران و کارشناسان فنی این شرکت، واحدهای تخریب‌شده استان کرمانشاه و شهرستان‌های زلزله‌زده (سرپل ذهاب، اسلام‌آباد غرب، روانسر) در هفته اول پس از وقوع زلزله به طور کامل (تعداد حدود ۴۰۹۴ واحد مسکونی) بازدید و ارزیابی شده است.

بیانیان با تاکید بر اینکه مراحل تکمیل اطلاعات تسهیلات گیرندگان و پرونده‌های خسارت‌ديده در جریان است، گفت: در اسرع وقت نسبت به تعیین و پرداخت خسارات نهایی و تسویه آن اقدام خواهد شد.

وی در پایان گفت:زلزله اخیر می‌تواند زنگ خطر و هشداری جدی باشد، برای آنهایی که تاکنون از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های صنعت بیمه در هنگام وارد آمدن خسارات سنگین، غفلت کرده‌اند؛ بی‌تردید همه آنانی که از حمایت بیمه‌ای برخوردار شده اند، اثرگذارترین سفیران صنعت بیمه کشور به شمار می‌روند و می‌توانند دیگران را هم به استفاده از ظرفیت‌های این صنعت ترغیب کنند.

بیمه آرمان که سهامداران اعظم آن بانک ایران‌زمین، بانک گردشگری و دیگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوشنام هستند، در سطوح بالای توانگری مالی در بین بیمه‌ها قرار دارد و بدون بزرگنمايي و در سایه عملکرد خود، و در راستاي شعار سازماني خود مبني بر «آرمان ما، آسايش شما» اقدامات شایانی را در خصوص ايفاي تعهدات خود به بیمه‌گذاران نشان داده که شایسته است اقداماتی از این دست در سازمان‌ها نهادینه شود.

کیفیت عملکرد بیمه‌ها در زمان انجام تعهدات خود نمایان می‌شود و لذا بیمه آرمان که در زمره بيمه‌هاي خوشنام در كشور است، در حال حاضر ۴۱ شعبه و حدود ۸۰۰ نماينده در اقصی نقاط کشور داشته و خدمات بیمه‌ای رضایت‌بخشی را برای بیمه‌گذاران فراهم کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.