کد مطلب: ۷۴۱۱۴۳

جوابیه بانک سامان به تجارت‌نیوز:

فرآیند اعطای تسهیلات در بانک سامان جریان دارد

فرآیند اعطای تسهیلات در بانک سامان جریان دارد

بانک سامان بر اساس انتشار گزارش خبری درج‌شده در سایت تجارت نیوز، مبنی بر عدم پرداخت تسهیلات در این بانک، اعلام می‌کند که فرآیند اعطای تسهیلات در این بانک جریان دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دنبال درج گزارشی در تجارت نیوز با عنوان «بانک سامان وام نمی‌دهد» این بانک ضمن تکذیب کامل این گزارش در این خصوص توضیحاتی منتشر کرد.

بر این اساس، بانک سامان اعلام کرد که روند پرداخت تسهیلات در این بانک بر اساس فرآیندهای قانونی و درنظرگیری روال‌های قانونی اعتبارسنجی متقاضیان مطابق با دستورالعمل‌های بانک مرکزی همچنان برقرار است.

این بانک همچنین با تکذیب ادعای رسانه تجارت نیوز در خصوص وعده این بانک برای «پرداخت تسهیلات مسکن با سپرده‌گذاری» عنوان کرد که اساساً در هیچ دوره‌ای، چنین طرحی جزو سبد محصولات بانک سامان قرار نداشته است.

بانک سامان در بخش دیگری از بیانیه خود اضافه می‌کند: در حال حاضر تمامی خدمات مربوط به محصولات سبد اعتباری بانک سامان که در آن به مشتریان خود بر اساس سپرده‌گذاری و گردش حساب آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود، فعال و قابل‌دسترس است و پس از بررسی‌ها و طی فرآیند احراز اعتبارسنجی هریک از مشتریان پرداخت می‌شود.

از رسانه تجارت نیوز انتظار می‌رود، مطابق ماده 23 قانون مطبوعات نسبت به درج این تکذیبه در آن رسانه اقدام کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.