فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۷۵۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نحوه دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک خاورمیانه

نحوه دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک خاورمیانه

متقاضیان وام 30 میلیون تومانی بانک خاورمیانه می‌توانند با افتتاح حساب در این بانک، از طریق اپلیکیشن بانکینو این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک خاورمیانه در طرح «وامینو بانکینو» به آن دسته از مشتریانی که در این بانک دارای حساب کوتاه‌مدت عادی و سپرده هستند، تسهیلات 30 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 12 ماهه پرداخت می‌کند. از ویژگی‌های مهم این طرح این است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن بانکینو تمامی مراحل ثبت‌نام و دریافت تسهیلات را به صورت غیر حضوری پیگیری کنند.

جزئیات وام 30 میلیون تومانی بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه برای این وام سقف 30 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 12 ماهه تعیین کرده است. شخص متقاضی برای دریافت تسهیلات وامینو بانکینو باید دارای سپرده در حساب کوتاه‌مدت عادی باشند.

از مزایای این طرح عدم نیاز به ارائه ضامن رسمی است و متقاضی فقط باید دارای گردش حساب مناسب، رتبه اعتباری لازم و همچنین سفته باشد. از دیگر الزامات برای دریافت این طرح، بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن چک برگشتی اشاره کرد.

مبلغ اقساط طرح وامینو بانک خاورمیانه چقدر است؟

چنانچه متقاضی موفق به دریافت 30 میلیون تومانی وام از بانک خاورمیانه شود، باتوجه به نرخ 23 درصدی سود و 12 ماه فرصت برای پرداخت اقساط باید در هر قسط مبلغ دو میلیون و 822 هزارتومان به بانک خاورمیانه پرداخت کند. جمع مبالغ اقساط نیز پس از اتمام مدت سررسید به 33 میلیون و 867 هزارتومان خواهد رسید.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.