کد مطلب: ۸۷۶۵۹۷

عرضه ۳۵هزار تن گازوئیل صادراتی در بورس انرژی

عرضه ۳۵هزار تن گازوئیل صادراتی در بورس انرژی

بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶۶ هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری است که ۳۵ هزار تن آن به نفت‌گاز صادراتی شرکت پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل اختصاص دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲، در رینگ بین‌الملل این بورس سه‌هزار تن رافینت۲ پتروشیمی شیمی‌بافت نیز عرضه شده‌است.

رینگ داخلی بورس انر‌ژی ایران نیز میزبان عرضه بیش از ۲۸ هزار و ۳۳۸ تن فرآورده هیدروکربوری است که ۱۰ هزار تن آن به همت شرکت ملی نفت ایران بوده، این شرکت بیش از ۱۰ هزار تن میعانات گازی در این رینگ عرضه کرده‌است.

شرکت پالایش نفت تبریز بیش‌ترین حجم عرضه‌های امروز را دارد. بیش از یک‌هزار تن انواع حلال، ۵۰۰ تن آيزوريسايكل و ۵۰۰ تن آيزوفيد محصولات عرضه‌شده توسط این شرکت‌اند. شرکت پتروشیمی تبریز نیز ۱۵۰ تن سوخت کوره سبک، ۱۵۰ تن برش سنگین، ۶۰ تن پنتان و۴۲ تن نیتروژن مایع را به فهرست عرضه‌های امروز اضافه کرده‌است.

پتروشیمی زاگرس دو هزار و ۶۰۰ تن، شرکت متانول کاوه یک‌هزار و ۸۰۰ تن، پتروشیمی شيراز هزار و ۷۰۰ تن متانول و پتروشیمی‌های بوشهر، مرجان و شرکت کیمیای پارس خاورمیانه هر کدام یک‌هزار تن از این محصول را به عرضه‌های امروز اضافه کرده‌اند.

شرکت پالایش نفت بندرعباس دوهزار و ۳۲۵ تن حلال ۴۰۲ و دو هزار تن آيزوريسايكل را مهمان امروز رینگ داخلی کرده و بیش از هزار تن از عرضه‌ها نیز مربوط به آيزوريسايكل و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران است.

از دیگر عرضه‌های امروز می‌توان به ۵۰۰ تن MTBE پتروشیمی شیمی‌بافت، ۲۰۰ تن برش سنگین پتروشیمی جم و ۴۰ تن میعانات گازی پتروشیمی رازی اشاره کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.