کد مطلب: ۸۷۱۶۲۹

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

اگر خاندوزی با عرضه سیمان در بورس مخالفت می‌کرد، تعجب می‌کردم

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اگر خاندوزی با عرضه سیمان و فولاد در بورس مخالفت می‌کرد، تعجب می‌کردم. اما ما از وزارت اقتصاد انتظار کمک در حوزه مسکن را داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر خاندوزی وزیر اقتصاد درباره ادامه عرضه سیمان و فولاد در بورس کالا اظهار داشت: یکی از کارشناسی‌هایی که برای کاهش تمام شده قیمت مسکن انجام شد این بود که بورس کالا قیمت فولاد و سیمان را بالا برده است و درباره اینکه سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چگونه بورس کالا تشکیل شده بعداً صحبت خواهم کرد. کسانی که سهامداران بورس کالا هستند و آن را تشکیل دادند میلی به کاهش قیمت در آن ندارند اما ما نمی‌توانیم سرنوشت مردم را به این افراد گره بزنیم.

وی ادامه داد: اعلام کردیم که قیمت پایه در بورس کالا باید مدیریت شود و باید قیمت پایه از الگوی مناسب تبعیت کند و طبق گفته دوستان در بورس در برخی از مقاطع قیمت فولاد تا ۴٠ درصد افزایش پیدا کرد و گران‌تر عرضه شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برخی از نقدهایی که به حرفهایم در این باره می‌شود موضوعیت ندارد و ما به دنبال کاهش قیمت تمام شده مسکن و افزایش تولید هستیم.

بذرپاش تاکید کرد: اختلافی با وزیر اقتصاد ندارم، طبیعتاً وزارت اقتصاد نباید مخالف بورس کالا باشد و اگر خاندوزی با عرضه سیمان و فولاد در بورس مخالفت می‌کرد، تعجب می‌کردم. اما ما از وزارت اقتصاد انتظار کمک در حوزه مسکن را داریم.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.