کد مطلب: ۷۶۳۳۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

امیدواری جدید برای سهامداران

امیدواری جدید برای سهامداران

باتوجه به شرایط بازار سرمایه صندوق‌ها یکی از مهمترین منابع سرمایه‌گذاری هستند؛ محل سرمایه‌گذاری صندوق‌ها کجاست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند وقت پیش بود که پذیره نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار شروع شد و در میان این صندوق‌ها یک صندوق جسورانه نیز روی تابلوی معاملاتی رفت؛ این صندوق در کدام حوزه‌ها سرمایه‌گذاری و فعالیت می‌کند؟

میلاد فروغی، کارشناس اقتصادی در خصوص پذیره نویسی جدیدترین صندوق جسورانه گفت: پذیره نویسی صندوق جسورانه ارغوان با عنوان بزرگترین صندوق خطرپذیر کشور با موفقیت انجام شد. این پذیره نویسی طی 7 روز کاری انجام شد و تاکنون بیش از 70 میلیارد تومان سرمایه گذاری بر روی این صندوق انجام شده است.

وی افزود: معتقدم که مهمترین عامل موفقیت یک صندوق در موسسه یا شرکای توانمند، دسترسی به بازار‌های هدف و داشتن تیم اجرایی متخصص و مجرب است که این پارامتر‌ها در صندوق ارغوان تحقق یافته و اتکا به متخصصان توانمند باعث می‌شود صندوق در مسیر موفقیت خود گام بردارد.

فروغی در خصوص زمینه های سرمایه گذاری در این صندوق بیان کرد: زمینه‌های سرمایه گذاری صندوق براساس امیدنامه صندوق در ۶ حوزه است. فناوری‌های پزشکی و سلامت، فناوری ارتباطات و اطلاعات، تجارت الکترونیک، بایوتک یا زیست فناوری، فناوری مالی، ریزفناوری یا نانوفناوری. این ۶ حوزه پیش‌بینی شده را در این صندوق خواهیم داشت. اما با توجه به سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی روی دو حوزه به طور خاص تمرکز بیشتری خواهیم داشت. در این دو حوزه ما دارای مزیت بیشتری هستیم. یکی حوزه فناوری‌های پزشکی و سلامت و دیگری حوزه فین تک است.

مدیرعامل گروه مالی نماد غدیر در پاسخ به پرسشی در خصوص آینده این صندوق ابراز امیدواری کرد و گفت: فارغ از بحث توجه به بازنشتگان و حوزه سلامت مجموعه گروه مالی نماد غدیر قصد دارد تا در حوزه فین تک نیز اقدامات موثری داشته باشد؛ با توجه به افزایش جذابیت بازارهای مالی برای افراد در سالهای اخیر و براساس مطالعات انجام شده، اغلب کارشناسان و متخصصین حوزه کسب وکار بر این باورند که در آینده نزدیک فناوری‌های نوینی مثل زیست فناوری نانو ،فناوری فین تک و… جهان را متحول میکنند با توجه به این موضوع، سرمایه گذاری در راه‌حل های فناوری مبتنی بر این حوزه‌ها از اولویت‌های صندوق سرمایه گذار ی جسورانه ارغوان است.

وی همچنین تاکید کرد: مهم‌ترین پارامترهای موفقیت این صندوق دسترسی به بازار هدف، شرکت‌های متعدد سرمایه‌پذیر در حوزه بازنشستگی کشوراست که میتواند با سرعت بیشتر ما را به اهداف خود برساند همچنین بی شک همراهی سیستم اجرایی و نیروی متخصص و مجرب نیز در این مسیر موثر خواهد بود که با در نظر داشتن این 3 مولفه به همراه ظرفیت سهامداری قطعا آینده خوبی را برای این صندوق و پاسخ به نیاز بازارهای هدف پیش بینی می‌کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.