کد مطلب: ۷۹۲۱۸۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۶ فروردین ۱۴۰۲/ شاخص کل ابر کانال ۲ میلیونی را فتح کرد

پایان بورس امروز 6 فروردین 1402/ شاخص کل ابر کانال 2 میلیونی را فتح کرد

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم شپنا، شتران و شبندر بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، شتران و خساپا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات بورس روز جاری در حالی رقم خورد که شاخص کل در جهت روز گذشته خود گام برداشت؛ برهمین اساس نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افزایش 20 هزار و 492 واحدی که معادل 1.03 درصد این شاخص است رو‌به‌رو شد و در ارتفاع دو میلیون و 18 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

اما شاخص کل هم‌وزن برخلاف شاخص کل رفتار کرد و با افت 0.01 درصدی به سطح 592 هزار و 506 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 14 میلیارد و 310 میلیون و ارزش معاملات را هفت هزار و 296 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

6 فروردین پایان بورس

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از ورود سرمایه حقیقی‌ها به بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، از ورود 58 میلیارد تومانی پول به بورس خبر می‌دهد.

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم شپنا، شتران و شبندر بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، شتران و خساپا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

زشریف با افزایش 6.98 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، خچرخش نیز با افت 6.98 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های شتران، شبصیر و خوساز تعلق گرفت. همچنین سهم‌های خوساز، حتوکا و فجر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای حخزر، سرچشمه و وپخش خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های ممسنی، غبهار و واحیا رقم خورد. همچنین فاذر در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد کیا بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.