کد مطلب: ۹۰۰۷۱۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

جهش بزرگ فخوز در درآمدزایی / تناژ فروش فولاد خوزستان صعودی شد

جهش بزرگ فخوز در درآمدزایی / تناژ فروش فولاد خوزستان صعودی شد

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در بهمن امسال نشان می‌دهد، تولید و فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته افزایش و در مقایسه با بهمن سال 1401 کاهش داشته است. هرچند رشد نرخ فروش محصولات فخوز طی یک سال گذشته سبب شد تا درآمد ماهانه فولاد خوزستان در این ماه، رشد قابل قبولی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی گزارش فعالیت ماهانه فولاد خوزستان در بهمن‌ماه امسال حکایت از آن دارد که شرکت در این ماه موفق به تولید 973 هزار و 379 تن از محصولات خود نظیر بلوم، بیلت و اسلب شده است.

مقایسه این رقم با تولیدات دی 1402 و بهمن 1401 ارقام متفاوتی را مخابره می‌کند. به نحوی که تناژ تولید فخوز در این ماه نسبت به بهمن سال گذشته، حدود 11 درصد پایین آمده است. در مقابل اما این عدد، نسبت به ماه گذشته یعنی دی، بالغ بر 3.82 درصد افزایش داشته است.

تولید فخوز

تناژ فروش فخوز صعودی شد

همان‌طور که گفته شد، تناژ تولید فولاد خوزستان در بهمن‌ماه امسال نسبت به دی افزایش و در مقایسه با بهمن 1401 کاهش داشته است. این روند در فروش شرکت نیز دیده شده است؛ به طوری که فولاد خوزستان در بهمن‌ماه موفق شد 405 هزار و 754 تن از محصولات خود را به فروش برساند.

این عدد در مقایسه با فروش 289 هزار و 928 تنی شرکت در دی با رشد 40 درصدی روبه‌رو شده است. در مقابل اما تناژ فروش شرکت نسبت به بهمن سال گذشته 0.06 درصد کاهش داشته است. 

فروش فخوز

درآمد ماهانه فخوز بر مدار صعودی قرار گرفت

نگاهی به صورت‌های مالی فولاد خوزستان نشان می‌دهد، افزایش تناژ فروش شرکت نسبت به دی سبب رشد درآمد ماهانه فخوز شده است. به نحوی که درآمد شرکت از پنج هزار و 238 میلیارد تومان در دی با رشد 47.43 درصدی به هفت هزار و 722 میلیارد تومان در بهمن رسیده است. 

درآمد فخوز

لازم به ذکر است رقم فروش فخوز در بهمن سال گذشته چهار هزار و 994 میلیارد تومان ثبت شده بود. به این ترتیب درآمد فخوز در بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 55 درصد افزایش داشته است. این افزایش عمدتا به دلیل رشد نرخ فروش شرکت طی یک سال اخیر بوده است.  

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.