کد مطلب: ۹۰۱۱۸۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم اسفند ۱۴۰۲

بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم اسفند ۱۴۰۲

بررسی و مقایسه صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم اسفند 1402 نشان می‌دهد، صندوق پالایشی یکم در این هفته پربازده‌ترین صندوق بازار سهام از نظر دارایی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، کارشناسان بازار سرمایه همواره توصیه می‌کنند که افراد غیرحرفه‌ای با استفاده از روش‌های غیرمستقیم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

بر این اساس، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های متنوع بازار سهام که بر اساس میزان ریسک‌گریزی و ریسک‌پذیری افراد دسته‌بندی شده‌اند، راهکار ورود غیرمسقیم به بازار محسوب می‌شوند.

همچنین، عملکرد و بازدهی این صندوق‌ها اثری مهم بر کلیت بازار سرمایه دارد و از این رو، ارزیابی آنها برای سرمایه‌گذاری امری بااهمیت به شمار می‌رود.  بر همین مبنا، در این گزارش صندوق‌هایی معرفی شده‌اند که در هفته دوم اسفند، بیشترین بازدهی هفتگی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده‌اند.

بازدهی صندوق

همان‌طور که در جدول قابل مشاهده است، صندوق پالایشی یکم پیشتاز صندوق‌های بازار سهام در هفته دوم  اسفند بوده و ارزش دارایی خود را 16.98 درصد افزایش داده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فرابورس مشکل پیدا کرده صندوق های درآمد ثابت قابلیت معامله ندارن یکی شاید پول نیاز داشته باشه ریسک اختلال و کم کاری اینا رو هم باید در معاملات مون در نظر بگیریم .... فاتحه باید خوند به این سیستم مدیریت شون بعد میگن چرا مردم به سازمان بورس اعتماد نمی کنند.

  • احمدي

    دقيقا همين صندوق ها با نوسان گيري روزانه و ساعتي شون ( چون ماليات و كارمزد بسيار اندكي دارند) باعث ويرانه تر شدن بورس ايران شده
    دقيقا شده ميز كازينو هايي شبيه لاسوگاس امريكا....................