فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۸۲۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته سوم مرداد ۱۴۰۳ + اینفوگرافی

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته سوم مرداد ۱۴۰۳ + اینفوگرافی

بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته سوم مرداد نشان می‌دهد که سهام «وبانک» با افزایش هفت درصدی پربازده‌ترین و «کاذر» با افت 17 درصدی کم‌بازده‌ترین سهام بازار در این هفته بوده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته سوم مرداد 1403 نشان می‌دهد که سهام وبانک توانسته است در این هفته با رشد هفت درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش 454 تومان معامله شود.

فولاژ و سپ نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشتند؛ به نحوی که این دو سهم طی این هفته پنج درصد افزایش قیمت داشته‌اند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته فولاژ به قیمت 700 و سپ به 1425 تومان رسیدند. وبرق و بسویچ نیز در این هفته دیگر سهم‌های پربازده بازار سهام بودند.

بورس-بازدهی-بالا (3)

کمترین بازدهی نمادها در هفته سوم مرداد 1403

در طرف مقابل اما در جریان بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، بیشتر بوده است؛ به طوری که کاذر و دسانکو  با افت 17 درصدی کم‌بازده‌ترین نمادهای بورس در این هفته بوده‌اند.

همچنین ختوقا نیز در این هفته با کاهش 16 درصدی همراه شد. کاما و غشهداب نیز در این هفته با افت 15 درصدی دیگر سهم‌های کم‌بازده بورس بودند. 

بورس-بازدهی-کم (3)

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.