فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۴۴۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۵ شهریور ۱۴۰۳/ سهام کوچک و بزرگ بازار هم‌مسیر شدند

شاخص کل بورس ۱۰ هزار و ۹۸۷ واحد رشد کرد /شاخص هم‌وزن هزار و ۷۱۷ واحد بالا رفت /ارزش معاملات /خرد دو هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان شد/ حجم معاملات خرد به ۶.۴ میلیارد برگه سهم رسید/ ۳۱۳ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد

پایان بورس امروز ۵ شهریور ۱۴۰۳/ سهام کوچک و بزرگ بازار هم‌مسیر شدند

بازار سهام پس از تعطیلی یک روزه توانست دوباره مسیر صعودی خود را در پیش بگیرد و شاخص‌های بورسی را مثبت کند؛ به نحوی که در بورس امروز علاوه بر سهم‌های بزرگ، سهام شرکت‌های کوچک نیز افزایش قیمت داشتند و نقشه بورس را سبز کردند.

به گزارش تجارت نیوز،

معاملات امروز سهام در جهت کندل معاملاتی روز گذشته بسته شد و در پایان بورس امروز، شاخص کل با رشد 10 هزار و 987 واحدی که معادل 0.54 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 63 هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز افزایش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هزار و 717 واحد که معادل 0.27 درصد این شاخص است، افزایش ارتفاع داد و به سطح 643 هزار واحد رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 6.4 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را دو هزار و 804 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

5 شهریور

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، برخلاف روز معاملاتی گذشته، امروز منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 313 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، اینکه تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 58 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.