کد مطلب: ۸۹۵۸۹۵

اصابت ۱۰ موشک به پایگاه عین‌الاسد

اصابت ۱۰ موشک به پایگاه عین‌الاسد

یک شبکه خبری با اشاره به حملات امروز به پایگاه نظامی آمریکا در عراق نوشت: در پی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامی عین‌الاسد در اربیل، بیش از ۱۰ موشک سنگین به این پایگاه اصابت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود درباره حمله به پایگاه عین الاسد گزارش داد: طبق ارزیابی‌های اولیه پایگاه عین الاسد از چند جهت هدف موشک های سنگین قرار گرفت.

این منابع گزارش دادند: دست‌کم ۱۰ موشک به اطراف پایگاه عین الاسد و بخش استقرار نیروهای آمریکا اصابت کرد و چند موشک نیز رهگیری شد.

این منابع همچنین گفتند که این حمله و انفجارهای ناشی از آن شدیدترین حمله از ابتدای حملات به پایگاه‌های آمریکایی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بوده است.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد در حمله امروز به پایگاه عین الاسد که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند، از موشک بالستیک استفاده شده است.

این مقام آمریکایی همچنین به زخمی شدن چند نظامی کشورش در این حمله اذعان کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقاومت اسلامی عراق عصر امروز پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را هدف حمله گسترده قرار داد.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات به آمریکا هشدار داده بود که پایگاه‌های آن کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.