فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۰۹۷

رابرت اف کندی جونیور بچه برادر کندی معروف کیست؟

رابرت اف کندی جونیور  بچه برادر کندی معروف کیست؟

رابرت اف. کندی جونیور برادرزاده رئیس‌جمهور جان اف. کندی است.

به گزارش تجارت نیوز،

رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل در انتخابات آمریکا، با متوقف کردن کارزار انتخاباتی خود در ۱۰ ایالت تعیین‌کننده، گفت که برای «آزادی بیان، جنگ در اوکراین و جنگ علیه فرزندان ما» از دونالد ترامپ حمایت می‌کند.

کندی روز جمعه، دوم شهریور، در یک کنفرانس خبری گفت که چندین بار با ترامپ و دستیارانش ملاقات کرده و متوجه شده است که آنها بر سر مسائلی مانند امنیت مرزها، آزادی بیان و پایان دادن به جنگ‌ها توافق دارند. او در این کنفرانس خبری افزود: «هنوز مسائل و رویکردهای زیادی وجود دارد که ما همچنان در مورد آنها اختلافات بسیار جدی داریم، اما در سایر موضوعات کلیدی همسو هستیم.»

زندگی

رابرت اف. کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr.) وکیل، فعال محیط زیست و نویسنده آمریکایی است. او در 17 ژانویه 1954 به دنیا آمده و فرزند رابرت اف. کندی، دادستان کل سابق آمریکا و برادرزاده رئیس‌جمهور جان اف. کندی است.

کندی جونیور برای فعالیت‌هایش در زمینه حفاظت از محیط زیست و به‌ویژه حفاظت از منابع آب و حقوق مردمان بومی شناخته می‌شود. او در طی سال‌ها به عنوان یکی از رهبران برجسته در جنبش‌های محیط زیستی و حقوق بشر فعالیت کرده است. همچنین، او به دلیل نظرات و فعالیت‌های خود در زمینه واکسیناسیون و سلامت عمومی مورد توجه و گاهی نیز انتقاد قرار گرفته است.

در سال‌های اخیر، رابرت اف. کندی جونیور وارد عرصه سیاست شده و در سال 2024 به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات اعلام نامزدی کرد. او همچنان به عنوان یک شخصیت جنجالی و تأثیرگذار در جامعه آمریکا مطرح است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.