فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۰۴۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز همچنان سبز/ حمایت‌ و مقاومت‌های پیش‌رو

بازار رمزارز همچنان سبز/ حمایت‌ و مقاومت‌های پیش‌رو

پس از صعود دوباره بیت‌کوین به سطح بالای ۲۴هزار دلار، این بار اهداف بالاتری برای بازار رمزارز و بیت‌کوین مورد انتظار فعالان بازار است.

به گزارش تجارت‌نیوز : خرس‌ها بازار رمزارز در چند روز اخیر با شکست در مقابل گاوها مواجه شدند و بسیاری از رمزارزهای بازار از جمله بیت‌کوین ، از سطوح مقاومتی مهم خود عبور کرده‌اند.

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع، Lookintobitcoin

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین

این شاخص (Fear & Greed)، بالاخره پس از مدت‌ها به ناحیه بالای ۴۵واحد رسید. این شرایط که در پی صعود چند روز اخیر بیت‌کوین رقم خورده‌است. موضع معامله‌گران بازار را نسبت به چند هفته قبل، مثبت‌تر تفسیر می‌کند. گفتنی است در صورت ادامه شرایط برای بازار رمزارز، احتمال صعود بیت‌‎کوین به بالای ۲۵هزار دلار محتمل خواهد بود.

همچنین تحلیلگران سنتیمنت بازار رمزارز نیز انتظار دارند تا شاخص ترس و طمع نیز در چند روز آینده به بالای ۵۰ واحد برسد. باید دید شرایط روانی بازار همچنان به نفع گاوهای بازار رمزارز باقی می‌ماند.

پس از مواجه شدن با موانع بالای ۲۴۲۰۰ دلار، قیمت بیت کوین کمی کاهش یافت و پس از آن شروع به صعود به بالای سطح ۲۴هزار و ۵۰۰دلار کرد. در روند صعودی، خرس ها در نزدیکی سطح ۲۴۲۰۰ دلار فعال بودند اما قیمت از این سطح عبور پیدا کرد. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۴۵۰۰ دلار بود که در حال حاضر قیمت بالای این سطح معامله می‌شود. اگر قیمت بالای سطح گفته شده باقی بماند و خود را تثبیت کند. ممکن است حرکت صعودی قوی‌تری را در پیش داشته باشیم.

روند بیت‌کوین 4 ساعته

روند بیت‌کوین ۴ ساعته، Tradingview

حمایت و مقاومت بازار رمزارز

در جنبه نزولی بیت‌کوین ، قیمت حمایت ۲۳۶۵۰ دلار همچنان پابرجاست. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳۵۰۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می تواند نزول را افزایش دهد. در این صورت ممکن است قیمت تا ۲۳۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت اتریوم همچنان بالاتر از سطح ۱هزار و ۹۰۰ دلار است. اگر اتریوم وارد یک فاز نزولی شود، خرس‌ها ممکن است قیمت را به سطح حمایت ۱۸۲۰ دلاری برسانند. حمایت اصلی بعدی قیمت نیز نزدیک به منطقه ۱۸۰۰ دلاری است.

در جهت صعودی اتریوم، مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۱۹۲۰ دلار بود که قیمت از این سطح عبور کرد. مقاومت کلیدی بعدی سطح ۱۹۵۰ دلار است که بالاتر از آن ممکن است قیمت تا ۲۰۰۰ دلار افزایش یابد. گفتنی است قیمت پس از رسیدن به سطح ۲هزار دلار ممکن است با واکنش خرس‌ها مواجه شود. این عمل می‌تواند کوتاه مدت و بی‌تاثیر در روند صعودی اتریوم باشد.

کاردانو (ADA) در نزدیکی سطح ۰٫۵۴۷ دلار با موانعی روبرو است. حمایت اصلی کاردانو نزدیک به ۰٫۵۲ دلار قرار دارد. گفتنی است کمتر از ۰٫۵۲ دلار، کاردانو ممکن است دوباره سطح حمایتی ۰٫۵۰۰ دلار خود را آزمایش کند. در جهت صعودی قیمت نیز، سطح ۰٫۵۵دلار از مقاومت‌های اصلی است. اگر قیمت با موفقیت از این سطح نیز عبور کند، انتظار رشدهای بیشتر در کاردانو دور از انتظار نیست.

سولانا (SOL) در حال حاضر با رشد قیمت مواجه شده است. این رمزارز از سطح مقاومتی اصلی خود در ۴۵دلار، با موفقیت عبور کرده و در حال حاضر انتظار برای رسیدن آن به سطح ۵۲دلار دور نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.