فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۳۷۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نبرد گاوها و خرس‌ها در سطح ۲۱هزار دلار / شرایط بازار رمزارز چگونه است؟

نبرد گاوها و خرس‌ها در سطح ۲۱هزار دلار / شرایط بازار رمزارز چگونه است؟

قیمت بیت‌کوین در حال تلاش برای اصلاح صعودی بالای ۲۱۵۰۰ دلار است. اتریوم با مقاومت نزدیک به ۱۶۵۰ دلار مواجه است و ریپل نزدیک به ۰٫۳۴ دلار درحال تثبیت است. باقی بازار رمزارز نیز در تلاش برای حفظ حمایت‌های نزدیک خود هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز : امروز ۱ شهریور ۱۴۰۱، قیمت بیت‌کوین پس از کاهش شدید به ۲۱۰۰۰ دلار، مرحله تثبیت را آغاز کرد. بیت کوین در حال حاضر بالای سطح ۲۱۲۰۰ دلار معامله می شود و با موانع زیادی روبرو خواهد بود. گفتنی است برای شروع موج بازیابی، قیمت باید ۲۱۶۵۰ دلار را کسب کند. به طور مشابه در بازار رمزارز، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی در حال تلاش برای بازیابی سطوح خود هستند. اتریوم بالای ۱۶۰۰ دلار معامله می‌شود و با موانعی نزدیک به ۱۶۵۰ دلار روبرو است. ریپل در بالای منطقه پشتیبانی ۰٫۳۳۵ دلار آمریکا تثبیت می‌شود. کاردانو نیز با مقاومت نزدیک به ۰٫۴۷۵ و ۰٫۴۸۰ دلار مواجه خواهد بود.

روند بیت‌کوین

روند بیت‌کوین، Tradingview

تحلیل بیت‌کوین

پس از کاهش شدید، قیمت بیت‌کوین ، قیمت در نزدیکی منطقه ۲۱۰۰۰ دلاری حمایت شد. بیت‌کوین مرحله تثبیت را نیز بالاتر از سطح ۲۱۰۰۰ دلار آغاز کرد و توانست به بالای ۲۱۲۰۰ دلار صعود کند. البته در نزدیکی سطح ۲۱۵۵۰ دلار با مقاومت روبرو شد ولی احتمال صعود موقت به بالای این سطح وجود دارد. مقاومت بعدی قیمت نزدیک به سطح ۲۱۶۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند افزایش بیشتری پیدا کند و منطقه مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار را آزمایش کند. هرپقدر صعود قوی‌تر باشد، قیمت می‌تواند به ۲۲۵۰۰ دلار نزدیک‌تر شود.

از جنبه نزولی نیز، حمایت نزدیک قیمت در سطح ۲۱۰۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰۵۰۰ دلار قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند ۲۰۰۰۰ دلار را دوباره آزمایش کند.

روند اتریوم

روند اتریوم، Tradingview

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم نیز قبل از اینکه در نزدیکی منطقه ۱۵۲۰ دلار حمایت شود، به شدت کاهش یافت. اتریوم پس از تشکیل یک کف حمایتی، یک اصلاح صعودی را به بالای ۱۵۸۰ دلار آغاز کرد. قیمت اکنون با مقاومت نزدیک به ۱۶۵۰ دلار روبرو است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۲۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن اتریوم می‌تواند حرکت صعودی جدیدی پیدا کند.

از طرف دیگر، حمایت اولیه قیمت نزدیک به ۱۶۰۰ دلار است. پشتیبانی اصلی بعدی ۱۵۵۰ دلار واقع شده که کمتر از آن قیمت می‌تواند حتی ۱۵۰۰ دلار را نیز آزمایش کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو ضررهای خود را به زیر ناحیه حمایت ۰٫۴۵ افزایش داد و مرحله تثبیت را آغاز کرد. اکنون در نزدیکی سطوح ۰٫۴۷۵ و ۰٫۴۸۰ دلار با مقاومت مواجه است.

بایننس‌کوین بالاتر از منطقه حمایتی ۲۸۸ دلاری قوی باقی ماند. اکنون در تلاش است تا در سطوح بالای ۳۰۰ و ۳۰۵ دلار قرار گیرد. بسته شدن کندل بالای ۳۰۵ دلار ممکن است در کوتاه مدت باعث افزایش تازه ای شود.

سولانا منطقه پشتیبانی ۳۳٫۵۰ دلار را آزمایش کرد. سولانا اکنون در حال بهبود روند است و بالاتر از سطح ۳۵ دلار معامله می شود. قیمت باید مقاومت ۳۶٫۵۰ دلاری را از میان بردارد تا حرکت صعودی جدیدی به دست آورد.

دوج‌کوین اکنون در حال افزایش قیمت است و نزدیک به ۰٫۰۶۸ دلار معامله می‌شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به ۰٫۰۷۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است شتاب بیشتری بگیرد.

قیمت ریپل در زیر منطقه مقاومت ۰٫۳۵ USD تثبیت می‌شود. اگر موج بهبودی وجود داشته باشد، قیمت ممکن است منطقه مقاومت ۰٫۳۷۲ دلار را دوباره آزمایش کند.

آلتکوین‌های دیگر نیز از جمله MATIC، ETC، LTC، ATOM، CRO، BCH، EOS، CHZ و AAVE در حال تصحیح قیمت هستند. از این میان، CHZ بیش از ۲۰ درصد افزایش را تجربه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.