فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۷۹۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار کریپتو برای بازیابی سطوح بالاتر تلاش می‌کند

بازار کریپتو برای بازیابی سطوح بالاتر تلاش می‌کند

در حال حاضر بیت‌کوین به سمت ۲۰۰۰۰ دلار در حال افزایش است. اتریوم می‌تواند مقاومت ۱۶۰۰ دلاری را آزمایش کند، در مجموع بازار کریپتو نیز به دنبال بازیابی سطوح قیمت است.

به گزارش تجارت‌نیوز : بیت‌کوین در بالای منطقه حمایتی کلیدی ۱۹۵۰۰ دلار تثبیت در حال تثبیت است و در نزدیکی منطقه ۲۰۵۰۰ دلار با مقاومت قوی روبرو خواهد بود. در حال حاضر بیت‌کوین نزدیک به ۱۹۹۰۰ دلار معامله می‌شود. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی بازار کریپتو نیز با موانع مهمی روبرو هستند.

اتریوم در حال تلاش برای افزایش سرعت رشد قیمت در بالای ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار است. ریپل با مقاومت نزدیک به ۰٫۳۳۵ دلار مواجه شده‌است. کاردانو سرعت خود را افزایش داد و اکنون در تلاش است تا بالاتر از مقاومت ۰٫۵ دلار حرکت کند.

روند 4 ساعته قیمت بیت‌کوین

روند ۴ ساعته قیمت بیت‌کوین، Tradingview

قیمت بیت‌کوین

چند روز گذشته، بیت‌کوین نتوانست قدرت کافی برای صعود به بالای ۲۰ هزار دلار را کسب کند. گفتنی است این رمزارز در محدوده‌ای بالاتر از حمایت مهم ۱۹۵۰۰ دلار خود را تثبیت می‌کند. اکنون زیر محدوده مقاومت ۲۰۰۰۰ دلاری معامله می‌شود. مقاومت بعدی قیمت نزدیک به سطح ۲۰۲۰۰ دلار است. مانع اصلی قیمت هنوز نزدیک به سطح ۲۰۵۰۰ دلار قرار دارد، که بالاتر از آن قیمت ممکن است افزایش شدیدتری را آغاز کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹۶۵۰ دلار است. حمایت تایم هفتگی و مهم قیمت همچنان نزدیک به منطقه ۱۹۵۰۰ دلاری است، که در زیر آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.

روند قیمت اتریوم

روند ۴ ساعته قیمت اتریوم، Tradingview

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم همچنان در تلاش است تا سطوح مقاومت ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار را از میان بردارد. قیمت اکنون در بالای سطح ۱۵۵۰ دلار در حال تثبیت است. اتریوم برای شروع یک افزایش قوی، باید بالای ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار معامله شود. در این حالت، قیمت می‌‌تواند به سمت مقاومت ۱۷۰۰ دلار حرکت کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۵۵۰ دلار است. پشتیبانی هفتگی قیمت در سطح ۱۵۰۰ دلار قرار دارد، که در زیر این سطح، قیمت می‌تواند به سطح ۱۴۲۰ دلار کاهش یابد.

سایر آلت‌کوین‌های بازار کریپتو

کاردانو موفق به بازیابی قیمت شد و به بالای ۰٫۴۸ دلار صعود کرد. اکنون در نزدیکی سطح ۰٫۵۰ دلار با مقاومت خود درگیر است. کاردانو همچنین یکی از بهترین عملکردها در هفته گذشته را با بیش از ۱۵٪ جهش داشته است.

بایننس‌کوین نتوانست از مقاومت ۲۸۸ دلاری عبور کند. اکنون زیر سطح ۲۸۰ دلار معامله می‌شود. اگر کاهشی تازه وجود داشته باشد، ممکن است قیمت دوباره به منطقه حمایتی ۲۷۲ دلاری بازگردد.

سولانا به بالای سطح ۳۲ دلار بازگشت. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۳۲٫۵۰ دلار قرار دارد. اولین مقاومت اصلی نزدیک به ۳۳٫۲۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا سطح ۳۵ دلار افزایش یابد.

دوج‌کوین بالاتر از سطح ۰٫۰۶۲ دلار معامله می‌شود. در روند صعودی، قیمت با مقاومت نزدیک به ۰٫۰۶۳۵ دلار و ۰٫۰۶۵ دلار روبرو است. بسته شدن کندل روزانه بالای ۰٫۰۶۵ دلار ممکن است DOGE را به ۰٫۰۷۰ دلار برساند.

قیمت ریپل در حال تلاش برای افزایش سرعت رشد بالای منطقه مقاومت ۰٫۳۳۵ دلار است. مقاومت اصلی نزدیک به ۰٫۳۵ دلار است که بالاتر از آن XRP ممکن است افزایش شدیدی را آغاز کند.

چند آلتکوین دیگر بازار نیز افزایش خوبی را تجربه کردند، از جمله DOT، MATIC، SHIB، LEO، UNI، ATOM، LINK، NEAR، SAND، CAKE، HOT و RVN .SAND و LINK تقریباً ۵٪ افزایش یافتند و به یکی از بهترین عملکردهای امروز تبدیل شدند. SAND بالاتر از ۰٫۹۷ دلار حرکت کرد و سود هفتگی خود را به بیش از ۳ درصد افزایش داد. LINK نیز به ۷٫۲۰ دلار رسید و همچنین در یک هفته ۱۴ درصد افزایش داشت.

در پایان، به طور کلی، قیمت بیت‌کوین همچنان در تلاش است تا منطقه مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری را از میان بردارد. بسته شدن کندل روزانه بالای سطح ۲۰۵۰۰ دلار می‌تواند افزایش قوی‌تری را در روند قیمت آغاز کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.