فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۶۱۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل وضعیت بیت‌کوین در شرایط کنونی بازار رمزارز

تحلیل وضعیت بیت‌کوین در شرایط کنونی بازار رمزارز

در شرایط کنونی بازار رمزارز، بیت‌کوین با اندکی صعود در سطح قیمتی ۱۹۲۰۰ دلار معامله می‌شود و تا این لحظه توانسته است از ناحیه حمایت ۱۹۰۰۰ دلاری پشتیبانی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد این روزها مجموعه‌ای از اخبار فاندامنتال بازار رمزارز به نفع بیت‌کوین هستند. در این شرایط آیا می‌توان انتظار داشت بیت‌کوین روند افزایشی در پیش داشته باشد؟

بیت‌کوین در بازار رمزارز

منبع: Tradingview

بانک موبایل N26 تجارت رمزارز را آغاز کرد

فین‌تک N26 آلمان با ارزش ۹ میلیارد دلار، معاملات ارزهای دیجیتال را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده است. کاربران N26 Crypto قادر خواهند بود ۲۰۰ ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین و اتر را خریداری و معامله کنند. این اقدام قرار است از کشور اتریش شروع شود و در ماه‌های آینده به سمت باقی کشورها گسترش یابد.

بر اساس فینتک مستقر در برلین، اجرای این برنامه در اتریش به «تقاضای محلی بالا» به طور مناسبی پاسخ داد، به طوری که ۴۰ درصد از مشتریان N26 به طور فعال به تجارت به کمک ارزهای دیجیتال می‌پردازند.

در شش ماه آینده، N26 قصد دارد خدمات معاملات ارزهای دیجیتال خود را به تعدادی از بازارهای جدید گسترش دهد. مشتریان با هویت تایید شده خود می‌توانند از طریق بخش «Trading» به برنامه N26 Crypto دسترسی داشته باشند.

در ادامه، کاربران می‌توانند با حساب بانکی فیات خود، ارز دیجیتال خریداری کنند. حساب‌های استاندارد دارای کارمزد تراکنش ۱٫۵ درصدی برای بیت‌کوین و ۲٫۵ درصدی برای سایر ارزها هستند. همچنین تخفیف‌های اضافی برای دارندگان کارت‌های متالیک N26 در نظر گرفته خواهد شد. این خبر برای کل بازار ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین مثبت است.

ماینر‌های بیت‌کوین

ماینرهای بیت‌کوین در میان نرخ هش‌ریت پایین و افزایش قیمت انرژی در حال مبارزه هستند

مسائل انرژی در آمریکای شمالی و اروپا، همراه با وضعیت فعلی بازار، سه ماهه ناامیدکننده دیگری را برای شرکت‌های استخراج بیت‌کوین در هر دو قاره پیش‌بینی می‌کنند. آخرین گزارش استخراج سه ماهه سوم شاخص هش‌ریت، چندین متغیر را شناسایی کرده است که به کاهش قابل توجه قیمت هش و هزینه بالاتر برای استخراج ۱ بیت‌کوین اشاره می‌کنند.

بر اساس شاخص هش‌ریت، امواج گرمای تابستان آمریکا باعث کاهش نرخ هش شد که این مسئله همزمان با بهبود جزئی قیمت بیت‌کوین همراه شد. گفتنی است در اواسط سه ماهه سوم، مقداری شرایط تسکینی برای قیمت هش بیت‌کوین به وجود آورد.

تغییر نگرش فدرال رزرو

سوگیری معاملات بیت‌کوین همچنان نزولی است زیرا تحلیلگران ادعا کردند که فدرال رزرو در حال تغییر موضع خود در مورد افزایش نرخ‌ها قبل از نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ۱-۲ نوامبر است.

آنها با استناد به نقل قول‌های رسانه‌های جریان اصلی از مقامات فدرال رزرو، حدس می‌زدند که افزایش ماه نوامبر ممکن است آخرین تعدیل باشد و در ادامه اعداد پایین‌تری در دستور کار قرار بگیرد.

نیک تیمیراوس، خبرنگار اقتصادی ارشد وال استریت ژورنال، می‌نویسد: «برخی از مقامات بیشتر مایلند تنظیم نرخ‌ها را برای کاهش خطر انقباض بیش از حد تغییر دهند». پس از اظهارات وی، تیمیراوس مورد سرزنش قرار گرفت و برخی او را به افشای اطلاعات حساس بازار متهم کردند.

در ادامه اما پس از اختلاف نظر در مورد چگونگی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، قیمت بیت‌کوین بسیار نزولی شد، اما به سرعت موقعیت از دست رفته خود را بازیابی کرد.

آیا بیت‌کوین روند صعودی در پیش دارد؟

انتظار می‌رود بیت‌کوین با مقاومت فوری نزدیک به سطح ۱۹۳۰۰ دلار روبرو شود که با الگوی مثلثی متقارن همراه است. علاوه بر این، میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA) بیت‌کوین را زیر سطح ۱۹۲۵۰ دلار نگه می‌دارد.

شکست صعودی قیمت از سطح ۱۹۳۰۰ دلار می‌تواند بیت‌کوین را در سطح مقاومت بعدی ۱۹۶۵۰ دلار سپس ۱۹۹۵۰ دلار قرار دهد. از سوی دیگر، شکست قیمت زیر حمایت ۱۸۹۲۰ دلار ممکن است بیت‌کوین را به سطح ۱۸۶۰۰ و سپس ۱۸۴۰۰ دلار برساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.