فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۶۶۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شرایط صعودی در بازار رمزارز قوت گرفت؟

شرایط صعودی در بازار رمزارز قوت گرفت؟

قیمت بیت‌کوین پس از رد شدن از مقاومت ۱۹۷۰۰ دلار، اصلاح نزولی را شروع کرد. در مقابل، اتریوم در حال افزایش است. همچنین در اوایل امروز نیز با بیش از ۲ درصد افزایش به سطح ۱۳۴۷ دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزهای رمزپایه اصلی در اوایل امروز،با ارزش بازار جهانی ۹۳۱ میلیارد دلار در روز گذشته با حجم معاملات ۴۷۹ میلیارد دلار، صعودی بودند. در ادامه برترین و بدترین رمزارزهای بازار از نظر رشد قیمت را بررسی می‌کنیم.

بازار رمزارز

برترین برندگان و بازندگان آلت‌کوین، منبع: Coin360

برترین برندگان و بازندگان آلت‌کوین

بهترین عملکردها در بازار رمزارز مربوط به Klaytn (KLAY)، Polygon (MATIC) و TerraClassicUSD (USTC) بودند. Klaytn (KLAY) بیش از ۲۵ درصد رشد کرد و به سطح ۰٫۱۸ دلار رسید، در حالی که MATIC بیش از ۶ درصد رشد داشته و به ۰٫۸۸ دلار رسیده است. همچنین USTC بیش از ۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی را تجربه کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت The Chain (XCN) با بیش از ۳ درصد کاهش به ۰٫۰۵ دلار رسیده است. قیمت Axie Infinity (AXS) بیش از ۲ درصد کاهش یافته و به حدود ۸٫۶ دلار رسیده است.

بیت‌کوین در بازار رمزارز

نمودار تایم ۴ ساعته قیمت بیت‌کوین، منبع: Tradingview

روند قیمت بیت‌کوین

قیمت فعلی بیت‌کوین در سطح ۱۹۳۳۹ دلار قرار دارد و حجم معاملات ۲۴ ساعته در سطح ۲۵ میلیارد دلار است. بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۰٫۵۰ درصد افزایش یافته است. این رمزارز در CoinMarketCap با ارزش بازار زنده ۳۷۰ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

روز دوشنبه، بیت‌کوین الگوی مثلث متقارن را در سطح ۱۹۲۵۰ دلار رد کرده است و اکنون احتمالاً همین سطح به عنوان پشتیبانی اصلی عمل خواهد کرد. بسته شدن کندل‌های بالاتر از این سطح، پتانسیل ایجاد یک روند صعودی را تا سطح ۱۹۶۵۰ دلار ایجاد می‌کنند، و یک شکست صعودی بالاتر از این سطح می‌تواند بیت‌کوین را به ۱۹۹۵۰ دلار برساند.

به طور معمول، شکست صعودی مثلث متقارن منجر به ادامه روند صعودی قیمت می‌شود. بنابراین در ادامه، گاوها می‌توانند بر بازار مسلط شوند. از طرفی دیگر MACD و RSI نیز در منطقه خرید باقی مانده‌اند که نشان دهنده تایید روند صعودی بازار رمزارز است.

در سمت نزولی، شکست قیمت به زیر سطح ۱۹۲۰۰ دلار می‌تواند فضای بیشتری را برای ادامه نزول تا سطح ۱۸۹۵۰ دلار و سپس ۱۸۶۵۰ دلار باز کند.

اتریوم در بازار رمزارز

نمودار تایم ۴ ساعته قیمت اتریوم، منبع: Tradingview

اتریوم به دنبال بیت‌کوین

قیمت فعلی اتریوم ۱۳۴۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در سطح ۱۱ میلیارد دلار قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم بیش از ۲ درصد پامپ شده است. همچنین اتریوم در CoinMarketCap اکنون با ارزش بازار زنده ۱۶۴ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار گرفته است.

در بخش تکنیکال، اتریوم از یک الگوی مثلث صعودی از سمت بالای خود عبور کرده است. پس از رد شدن قیمت از سطح ۱۳۶۵ دلار، اتریوم دوباره در یک روند نزولی قرار گرفت و احتمالاً حمایت فوری نزدیک به ۱۳۴۰ دلار را به دست خواهد آورد.

میانگین متحرک ۵۰ روزه اکنون احتمالاً حمایت بیشتری را در نزدیکی سطح روانی ۱۳۰۰ دلار ارائه می‌دهد.

در روند صعودی، سطوح مقاومت اصلی اتریوم در ۱۳۶۰ دلار و ۱۳۸۴ دلار باقی مانده است. بنظر می‌رسد سوگیری صعودی قیمت امروز در بالای حمایت ۱۳۴۰ دلار همچنان قوی باقی بماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.